Toon posts:

roland 8-tracker/isis audiokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje voor een vriend (en indirect mezelf):
Wij zijn vandaag in de SoundShop (am*dam) geweest om te kijken naar digitale multitrackers. Ze hadden daar 8sporen real-time digitale multitrackers van roland, maar ook een pci-kaart van isis met een outbreak-box voor 8 sporen realtime input. Wat ik begrepen heb is dat die roland standaart alleen back-up heeft als zip-drive, met scsi interface (en kost een paar ruggen). Die isis kaart zou ide- compatible zijn (f800,-). Ik zou zelf voor die isis kaart gaan, maar als je niets van computers weet (in het geval van m'n vriend)is die roland misschien beter. Wie heeft hier ervaring mee en kan me adviseren? Hoeveel geluid kan je op die roland kwijt, in een redelijke kwaliteit?

(verder zoek ik nog een pitch-shifter, maar dit terzijde).

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Die Isis is prima geschikt voor huis,tuin&keuken opnamen. Wij hebben er onze dema mee gemaakt, en dat klinkt helemaal niet slecht. De software is ook vrij makkelijk te gebruiken, alleen je moet dus wel steeds je pc mee nemen.

Verwijderd

Die ISIS is echt een goeie kaart. Ik heb Žm nu een kleine 3 maanden en hij werkt echt prima. Het is een aanrader. Die box is echt handig waar je alles makkelijk kan inpluggen, en die digitale in en ouput is ideaal!! :) Ik maak professionele mixen voor modeshows, dansshows, etc. maar ik maak ook gewoon beats en hij heeft me nog nooit teleurgesteld. Geluidskwaliteit is ook perfect.

Greetz,

Myst_