Toon posts:

Win2003 server ras niet aan door ics

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik in 1e instantie de win2003 server installde en deze dienst liet doen als mail en webserver liep alles ok, tevens had ik met ics even mijn internet vanaf mijn wireless kaartje gedeeld. Nu heb ik nog een 2e gewone netwerk kaart erin gezet en zou ik eigenlijk ras willen installeren en configureren. Maar krijg met geen mogelijkheid ics uit. ICS staat bij alle verbindingen uit ook de firewall die gebruik maakt van de zelfde service. tevens heb ik gezegd dat ie de service niet meer mag starten. Toch mag ik rras niet installeren. Nu heb ik ook gevonden dat ics onderandere met svchost.exe word gestart maarja deze service draait voor meerdere netwerk dingen. Heeft iemand nog een tip voor me. Want herinstal heb ik niet zo een zin in.

Verwijderd

Hoe probeer je ICS uit te zetten? Je kunt die afaik ook via een registerwaarde uitzetten.

Anyway, Network Troubleshooting -> Windows Operated Systems :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 07:54:
Hoe probeer je ICS uit te zetten? Je kunt die afaik ook via een registerwaarde uitzetten.

Anyway, Network Troubleshooting -> Windows Operated Systems :)
Ik heb de service gezegd dat ie niet meer mag starten en ik heb bij alle verbindingen het uitgevinked, weet je toevallig waar ik in het register het uit moet zetten, local-machine....\windows\currentversion\????