Toon posts:

grote poort-range openzetten Speedtouch 510

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me moet poort 2300-2400 tcp en udp openzetten voor een bepaald spel. Is het mogelijk om dit snel te doen? Ik weet namelijk wel dat je dit per poort kan doen, maar dan moet je dus 200 entries maken :( Ik heb de search al gebruikt maar dit niet kunnen vinden, ook de help-functie in het modem geeft hier geen uitsluitsel over.

Verwijderd

kan je de alcatel portmapper niet gebruiken?

http://www.xs4all.nl/~bmborsje/apm/

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ga ik vanavond even laten proberen. Ik had een andere gevonden, AutoPortMapping, maar hij kon het TO veld daar niet invullen.. maar misschien werkt deze wel :)

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:49

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Denk niet dat dit gaat werken.. Dit programmaatje is namelijk voor de Speedtouch Home (getweakt naar de prof) en TS heeft een Speedtouch 510....
Oplossing voor je probleem weet ik zo ook niet, ben ook benieuwd hoe dit moet (zelf nog niet nodig gehad, maar dat kan nog komen)...

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
Je kunt het programmaatje AutoPortMapping proberen, misschien werkt dit voor jou wel. Het is te downloaden op http://www.mirdesign.nl
Uitleg vind je hier : http://www.weethet.nl/english/adsl_autoportmapping.php

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand anders nog een idee waarom het niet lukt, en of er nog een ander programma is ? Ik heb ook al gekeken op de alcatel website maar die hebben helemaal niets. Vind het wel apart dat je dit niet op een makkelijke manier in het modem of met een officieel programma kan doen, zo'n rare vraag is het niet lijkt me...

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:26

lSltAlKeR

Time destroys everything!

JA is in de search te vinden!

lSltAlKeR in "Alcatel 510i NAT-problemen topic"

Gewoon default server instellen of MULTI user NAP gebruiken en hele ip open stellen!
Default server werkt maar staat heel je pc open dus software firewall gebruiken voor multi nat moet je versie firmware versie 4.2.0.0.0 hebben.

En anders tijdelijk ander template gebruiken met versie 4.2 of als SIP spoof configureren.
Hoe is allemaal te vinden in dat ene topic! Of verwijzingen erna!
Zie FAQ

Speedtouch freak

Verwijderd

Topicstarter
Default server is iets anders, dat is voor verbindingen vanaf het internet naar jou pc, en niet voor verbindingen vanaf jou pc naar buiten toe. Ik laat hem vanavond ofzo ook het andere topic lezen, mag ie lekker zelf doen :)

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:26

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 16:40:
Default server is iets anders, dat is voor verbindingen vanaf het internet naar jou pc, en niet voor verbindingen vanaf jou pc naar buiten toe. Ik laat hem vanavond ofzo ook het andere topic lezen, mag ie lekker zelf doen :)
FOUT!
Probeer het en gij zult zien!

Speedtouch freak

Pagina: 1