Toon posts:

[XP] picture en fax viewer weg*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heel vreemd start hij dus niet als je klikt op een JPEG terwijl deze wel goed is en wel opent met paint. Het heeft misschien te maken met problemen met het installeren van windows messenger upgrade van 4.7 naar 5.0. Dit was mislukt en de messenger deed het niet meer. Ik heb dan via de sysoc.inf de windowsmessenger ge'unhide' verwijderd en opnieuw 4.7 gedownload en geinstalleerd. Het kan zijn dat dus die viewer die in XP volgens mij zit gebakken ook eruit is geknikkerd.

In de bestandstypen zit het ook goed en verder geen foutmeldingen gehad. Dus ik weet het echt niet meer! Weet iemand iets?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je XP service pack 1 al geinstalleerd en de laatste kritieke patches ? Probeer ook even het service pack opnieuw te installeren, soms verhelpt dit dergelijke probleempjes :)

Werkt de picture and faxviewer voor andere bestandsformaten wel ?

[ Voor 27% gewijzigd door sanfranjake op 03-03-2004 01:27 . Reden: blaaat ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Alles is ge update. KIK heb het met bestandstypen geprobeerd om het werkende te krijgen, maar het lijkt wel alsof het programma weg is. Weet iemand misschien hoe de applicatie heet en waar die staat. Ik heb het gevoel dat de map is verschoven.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het een en ander vergeleken met een andere XP bak en met taakbeheer en het zit in explorer.exe ingebakken. Als ik de search op de schijf gebruik dan zie ik bij de goede XP bak er drie en op de slechte maar twee. Maar niets gewist zo te zien.de derde op de goede bak zit in de map c:\windows\Driver Cache\i386 maar niet dus op de slecht. Zou ik die explorer van een andere grootte daar handmatig kunnen kopieren? Ik ben nu er ook achter gekomen dat windows explorer ook geen thumbnails van een map kan maken. Misschien nu meer hints dat dit het zou kunnen zijn?