hoe TV-OUT bij Asus V7700 en nVidia ref. drivers?

Pagina: 1
Acties:

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08 03:21

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Weet iemand hoe ik de TV-OUT aan kan zetten als ik niet de Asus drivers heb geinstalleerd?

Want de nieuwste (!!!) driver van Asus is 5.33a (niet echt nieuw dus), maar zelf heb ik nu nVidia reference drivers 6.49 erop staan.

Ik heb die aarsen van Asus (Aarsus? :)) al gemaild waarom ze niet gewoon opschieten met het releasen van nieuwe drivers, maar ze beantwoorden mijn meeltje al net zo snel als dat ze de drivers updaten...

iig, is er een manier om toch tv-out aan te zetten als ik niet de asus drivers heb? Een apart proggie ofzo... Er is wel een optie voor tv-out ergens bij de eigenschappen van de nvidia drivers, maar ik denk dat dat speciaal is voor de MX met twinview... Ik kan het iig niet aanzetten

En ik heb ook geen zin steeds weer de oude drivers van asus te installeren om een film te kijken op m'n teevee, en ik heb ook geen zin om de oude drivers gewoon geinstalleerd te laten staan, omdat de performance van 6.49 gewoonweg veeeeel beter is dan die 5.33a

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Als onder tabblad TwinView "extended desktop" niet greyed-out is (:( bedankt Hercules 6.35 :() die aanvinken en rebooten.
Het werkt trouwens bij mij pas goed als ik onder monitors "automatically detect PnP monitors" uitvink!
Hier ook nVidia 6.49, kut performance onder 3D trouwens :'(

BTW:
Gebruik SVideo-uit naar SVHS-in (als je zo'n AV aansluiting hebt) op je TV, composite zuigt!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik heb idd zo'n aansluiting, maar dat geeft bij mij te veel storing... composite werkt echter perfect! (BTW, ik gebruik niet die zuigkabels die erbij geleverd zijn... een vriend van mij is into tv-shit en die heeft voor mij zo'n tulp kabeltje gefabriceerd met van die goudkleurige connectors... glashelder beeld!)

Ik heb trouwens geen twinview, want ik heb geen MX, maar een GTS, dus ik zie dat tabblad waar je het over hebt ook helemaal niet...

Maar bedankt iig :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Foutje, een zeven over het hoofd gezien...

Er zou in de reference drivers wel een instelling moeten zitten voor je TV-out en wel onder advanced\output device. Alleen kost het soms wat moeite om die opties actief te krijgen (bij mij zijn ze greyed-out, tot ik de 2e monitor (tv) op enabled zet.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ja bij mij staan ze dus ook op grayed....

Hoe zet je de 2e monitor op enabled dan?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ah ik zie het al... :)

Kon 't gewoon niet selecteren omdat de tv kabel er niet inzat... |:(

Pagina: 1