[abbo] status van betaling?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-03 07:31

decramy

root@birdie:~#

Topicstarter
Ik heb vanochtend een abbo proberen aan te maken, maar zelf vind k t erg onduidelijk...
je kan kiezen uit A: Wallie of B: Trippeldeal...
Ik heb voor B gekozen.

Daar heb ik gekozen voor Online overboeking... Me rekening ingevuld en op OK geklikt...
Omdat ik na een uur nog niets van me rekening zag verdwijnen en er ook een optie ABN Inetbankieren, heb ik die betaling omgezet naar een ABNinetoverschrijving...
Geld overgemaakt, nu wel van m`n rekening verdwijnt...
Ik na een hele dag kijken op de lange url die ik via de mail had ontvangen naar trippeldeal, krijg k weer de optie te kiezen welke betalingsmethode ik wil...

Zelf snap ik er niets meer van... Hoe ver is mijn overboeking nou?

[ Voor 5% gewijzigd door decramy op 02-03-2004 22:27 ]

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
je bent erg onduidelijk, en ik zou 24 uur in acht nemen :)

• decramy

decramy

Topicstarter
* decramy heeft edit gedaan... zo beter?

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Verwijderd

ik heb er niet zoveel verstand van, van dat onderwerp.

Maar dit TMF is bedoeld voor de moderaties van de frontpage (niet dat ik je weg wil jagen ofzo, iedereen is hier welkom!!).

Deze post zal daarom denk ik ook naar een ander topic verzet worden, maar dat wijst vanzelf. in dat topic kunnen ze je ook beter helpen waarschijnlijk!!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:43

botoo

💀 too old to die young

move to FA
(in de hoop dat je daar wel geholpen kan worden)
:)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Ik denk het niet; in dit geval moet je abonnee-uit-de-brand-helper Roelant mailen op ehba (apending) tweakers.net, hij zal je ongetwijfeld verder helpen. EHBA staat trouwens voor 'Eerste Hulp Bij Abonnementen', zegt genoeg lijkt me ;)

• decramy

decramy

Topicstarter
* opgelost :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Mooi :)

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.