Ik was Deus Ex 2 aant spelen, op mijn barton 2800+ op 2300 mhz en een een gf4ti 4200 turbo met vmod op 1,9 volt met mem op 645 en core op 324. Werkte altijd prima. Maar tijdens het spel werd het scherm ineens gevuld met een soort grote gekleurde pixels, dwz wel ongeveer in de kleur van het spel, zag nog vaag een crosshair erdoor heen etc. Nix werkte meer, ctr-alt-delete alt-tab alt-f4, helemaal dood. Toen opeens viel beeld uit en zag ik nix meer. Ik resetten, kom ik in windows staat mijn beeld nie meer gecentreed en refresh rate op 60 hz ipv 85. Wil ik dat terug zetten, bij beeldscherm->geavanveerd zie ik dat schermpje voor ongveer 0.5 sec en weg is et... dus ik denk... kut... ik via ctr-alt-delete naar taakbeheer ook nix, taskmsgr in run doet ook nix. heb gf oc uitgezet, geprobeert de driver opnieuw te installen, maar denk niet dat het daar aan ligt, zie nl nergens staan dat er problemen zijn met de kaart. Heb echt GEEN id wat er aan de hand is, iemand die een oplossing weet? ik kan wel gewoon internetten mp3tjs spelen etc...
Als je me kan helpen... heel erg bedankt!!
Als je me kan helpen... heel erg bedankt!!