Ik heb een probleembje met een popup venster in mijn foto gallery.
Ik laat op een pagina alle thumbnails zien waar mensen dan op kunnen klikken.
mbv het ondestaande scriptje open ik dan een nieuwe windows en laat daarin de grote versie van de foto zien.
function MM_openBrWindow(theURL,winName,features) {
window.open(theURL,winName,features);
}
Link code :
<a href="javascript:;" onclick="MM_openBrWindow('xlimage.php?image=plaatje.jpg','','scrollbars=yes,resizable=yes,width=746,height=500')">[img]"thumbnail.jpg"></a[/img]
Alles werkt wel, ik krijg een netjes een pop-up met foto etc.
Het probleem is nu : Wanneer ik op een foto onder aan in de thumbnail pagina klikt krijg ik netjes een popup das goed, maar hij laat het document opnieuw en gaat boven aan in het document staan. Als ik dus de volgende foto aan wil klikken moet ik eerst weer naar onder scrollen.
Weet iemand een oplossing voor het probleembje ??
Ik laat op een pagina alle thumbnails zien waar mensen dan op kunnen klikken.
mbv het ondestaande scriptje open ik dan een nieuwe windows en laat daarin de grote versie van de foto zien.
function MM_openBrWindow(theURL,winName,features) {
window.open(theURL,winName,features);
}
Link code :
<a href="javascript:;" onclick="MM_openBrWindow('xlimage.php?image=plaatje.jpg','','scrollbars=yes,resizable=yes,width=746,height=500')">[img]"thumbnail.jpg"></a[/img]
Alles werkt wel, ik krijg een netjes een pop-up met foto etc.
Het probleem is nu : Wanneer ik op een foto onder aan in de thumbnail pagina klikt krijg ik netjes een popup das goed, maar hij laat het document opnieuw en gaat boven aan in het document staan. Als ik dus de volgende foto aan wil klikken moet ik eerst weer naar onder scrollen.
Weet iemand een oplossing voor het probleembje ??