Toon posts:

Virus Scanners [Welke is de beste]

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb verschillende virus scanners uitgeprobeert en kan er niet uitkomen welke de beste is.
Ik heb:
Norton 2003
Norton 2004
Symantec corperated 8.1
MC afee home edition 8.0

Norton 2003:
Is intussen wel veroudert voorheen gebruikte ik trouw norten hij pakte alle virus goed op

Norton 2004:
Dit vind ik de hinderlijkste virusscanner overal een hinderlijke medeling als je een programma of spel aan het instaleren bent.
(Norton verwijderen en downgraden levert enorme problemen op)

Sysmantec:
Nam ik na al die hinder in norton 2004, beavlt er goed is kaal qwa uiterlijk en zeer snel(gerbruikt weinig resources).
En pakt de virussen goed op.

MC Afee:
Heb ik op aanraden van een vriend geprobeert na wat geklooi met updaten loopt de ook erg goed is overzichtelijk.
pakt ook netjes alle virussen op de interface is goed.

Nu is het lastig een keuze te maken welke de beste Norton valt wel af voor me 2003 is oud 2004 hinderlijk, en dan geeft die ook nog onterecht aan dat overnet een virus is.
Symantec en MC afee bevallen wel heel goed maar kan geen keuze maken de interfaces zijn van alle 2 helder.
Dus heb ik een paar vragen welke:
pakt de meeste virussen op.
Heeft als snelste geupdate virus defenities
Is zuinigst met je resources.

Wie kan mij antwoord geven op die vragen ik kom dr zelf niet uit met zoek werk.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Er loopt al een vergelijkbaar topic in BV: [rml][ Virusscanners] discussietopic[/rml] :)

Voor de rest weet ik geen antwoord op je vragen. Ik weet alleen dat Kaspersky en Mcafee de laatste tijd goed uit de bus komen.

[ Voor 38% gewijzigd door Mike Jarod op 02-03-2004 21:03 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dit al doorgespit? Resources kan je zelf zien natuurlijk, kijken wat je scanner gebruikt is niet zo moeilijk. Zo te zien in je lijstje ben je over bijna al de producten goed te spreken, dus kies er gewoon 1 :)

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op 02 maart 2004 @ 21:03:
Dit al doorgespit? Resources kan je zelf zien natuurlijk, kijken wat je scanner gebruikt is niet zo moeilijk. Zo te zien in je lijstje ben je over bijna al de producten goed te spreken, dus kies er gewoon 1 :)
Over norton was ik goed te spreken nu niet meer.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad hebben we een subforum specifiek voor ook dit soort zaken, en daar lopen al wat vrij recente discussies over verschillende virusscanners. De link van RaZ (die zoekt binnen SA en BV) geeft nog meer eningen; verfijn die eventueel tot alleen de links van de laatste 1.5 of 2 jaar (zeg 500 dagen).

Dat lijkt me genoeg, ik verplaats je vraag dan ook niet maar sluit 'm - als je je antwoorden niet helemaal kan vinden in eerdere topics horen we het daar wel. Overigens zou ik wel zoeken op de namen Symantec en McAfee ipv. jouw versies, dat zal meer vinden :)

Goh, had je geld over om zoveel virusscanners te kopen? ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.