Ik heb een p100, met 50mb intern geheugen nou wou ik der graag linux eropzetten (slackware) en wou hem als PDC inrichten.Nu was mijn vraag kan dat ook wel, omdat die bak maar 50mb intern geheugen heeft.......Wil er graag een 80 gig hdd, inhangen dan nl domain aanvragen en dan laten forwarden na me ip van me provider. Maar zou de p100 wel krachtig genoeg zijn met 50mb intern??? Met slackware erop?? en eventueel in de toekomst een webserver, met php, perl, en dergelijk te gaan draaien en ook nog ftp???? zou hij dat aankunnen???
Tikje naar Non-Windows Operating Systems, aangezien daar een vraag over Slackware beter thuishoort 
Slackware draait daar prima op, je zult alleen geen X willen draaien. verder vraag ik me af of die 80GB harddisk wel ondersteunt zal worden.
Maaruh, je weet toch wel dat een P100 nogal redelijk bejaard is ? Als in: iets van 10 jaar oud ?
Ik zou een wat nieuwere machine neerzetten, dan kun je er ook wat meer mee m.b.t. php e.d.
Maargoed, de vraag of een distro goed is voor je machine hoort eigenlijk in Welk OS (bv. Linux distro) moet ik nemen? Part 3 thuis, dus dit topic gaat dicht.
Slackware draait daar prima op, je zult alleen geen X willen draaien. verder vraag ik me af of die 80GB harddisk wel ondersteunt zal worden.
Maaruh, je weet toch wel dat een P100 nogal redelijk bejaard is ? Als in: iets van 10 jaar oud ?
Ik zou een wat nieuwere machine neerzetten, dan kun je er ook wat meer mee m.b.t. php e.d.
Maargoed, de vraag of een distro goed is voor je machine hoort eigenlijk in Welk OS (bv. Linux distro) moet ik nemen? Part 3 thuis, dus dit topic gaat dicht.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()