Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] of niet helemaal over na gedacht?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 18:59
Ik was zo dus ff wat aan het zoeken totdat ik bij de topic starter dit zag:
code:
1
2
3
4
<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font>
<hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam 
(+ greetz oid) onderaan elke post zetten. 
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

Dit zou waarschijnlijk komen omdat de modderater die toen het commentaar heeft bijgevoegd geen mod rechten meer heeft en dat het daardoor dus niet meer is zo als het hoort.

Om het verhaal kort te houden, ik vind het een beetje raar staan dat er zo code staat.

Het gaat trouwens om dit topic: Laptop en mobiel internetten

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:20
Ik denk eerder dat dat ventje zelf z'n post heeft geëdit waardoor de HTML niet meer werkt, aangezien HTML niet stopt met werken als je je HTML rechten kwijt bent :)

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 02-03-2004 20:17 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

Waarschijnlijk omdat het het oud topic is, React heeft daar iig geen last van. Al worden je HTML rechten weggehaald, de inclusief html opgeslagen versie blijft gewoon in de DB staan en dat is de versie die gebruikt wordt als output (nee ik zeg het niet zo vreselijk duidelijk nee ;)).

• Tundreq
Maar ik zie ook geen edit bij het bericht staan dus het lijkt me niet logisch dat het daar door komt.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

December schreef op 02 maart 2004 @ 20:17:
Ik denk eerder dat dat ventje zelf z'n post heeft geëdit waardoor de HTML niet meer werkt, aangezien HTML niet stopt met werken als je je HTML rechten kwijt bent :)
volgens mij kan dat niet December.
Omdat het dan er onder moet staan, dat hij het ge-edit heeft ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Bij oude berichten staat dat ge-edit ding er niet.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:20
Ha, daar had ik al aan gedacht: de edit-percentage zit er pas in sinds React ;)

The devil is in the details.

• Tundreq
M.a.w het is dus geen Bug of je moet de users aanschrijven als bug :p

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Die posting is uit maart 2002, in Juni/July zijn we overstapt naar React. Dat had als gevolg dat elke posting waar HTML inzat als tekst (dus alsof een gewone user het ingetikt had) in de tabellen kwam.
Kort daarna hebben de mods ook _alle_ faq's die d.m.v. html waren gemaakt na moeten lopen ;)

Maargoed, not a bug. En inderdaad, als de poster na het geven van een modbreak z'n post edit (en dat is pas een iritante bug, die er in 1.9.2 uit schijnt te zijn) dan zie je ook de html ongerenderd.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

moto-moi schreef op 02 maart 2004 @ 20:32:
Maargoed, not a bug. En inderdaad, als de poster na het geven van een modbreak z'n post edit (en dat is pas een iritante bug, die er in 1.9.2 uit schijnt te zijn) dan zie je ook de html ongerenderd.
Hm hoe willen ze dat implementeren? Je kunt immers niet simpelwel html ingeschakeld laten, omdat een user dan ook zelf html in z'n post kan zetten :P

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 20:33:
[...]
Hm hoe willen ze dat implementeren? Je kunt immers niet simpelwel html ingeschakeld laten, omdat een user dan ook zelf html in z'n post kan zetten :P
Editrechten wegnemen? ;)

Verwijderd

Owja, was vergeten dat dat er aan zat te komen idd :P Lekker brak voor userfaqs, maargoed, daar is ook wel een oplossing voor te verzinnen :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 20:33:
Nee, maar je kunt wel voorkomen dat een user z'n post weer edit nadat een mod eraan heeft gezeten ;)
Oftewel, hetzelfde gedrag als in Topix.
Tegenwoordig is er zoveel met RML mogelijk (en binnenkort ook ancors dacht ik) dat het argument 'maar dan kan ik m'n startposting nier meer editten' ook teniet wordt gedaan.
edit:
Gromt naar Harm :P

[ Voor 3% gewijzigd door moto-moi op 02-03-2004 20:36 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

duidelijk? :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1