Toon posts:

E-Tech Draadloos Netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan ADSL te nemen, maar wil eigenlijk wel op meerdere (3) PC's ADSL hebben. Ook wil ik het graag draadloos hebben. Ik dus zoeken naar het goedkoopste draadloze netwerk. En toen kwam ik via Tweakers.net bij E-Tech. Ik ben van plan dit te kopen:

*Wireless aDSL Modem Router (Analoog)
*2xWireless PCI Card
*1xWireless USB Adapter

Zoals je misschien al begrepen hebt wil ik in 2 PC's een PCI Card inbouwen en bij de andere de USB aansluiting gebruiken. Deze 3 kunnen elkaar dan weer ontvangen en het modem zorgt voor het binnenkomende internet via de router.

Zal dit allemaal werken? Ik hoop dat het werkt want alle andere aanbieders waren veel te duur :'( . O ja, misschien moet ik ook nog vertellen dat ik bij de provider geen modem bestel want als ik dit pakket neem dan zit hij er al bij :P . Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. O ja, ook nog ervaringen met dit pakket???

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 16:22

megaleo

Special member

Dat moet gewoon werken als je het op de juiste manier allemaal aansluit. Dus je dns en gateway en ipnummers allemaal correct invoerd.
Het is eigenlijk gewoon net als een netwerk met draadjes alleen dan zonder draadjes. >:)

• arikkert
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-07 11:57
het spul dat je beschrijft gaat idd werken, maar ik zou geen draadloos kiezen als dat niet perse nodig is wegens bereik, security, storing, kosten. utp-lan-kaartje kunnen ook op je router.