Toon posts:

Beeld verandert tijdens spelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eind december een Connect3D 9600XT aangeschaft.
Deze heb ik in mijn PC gezet en ik ad perfect beeld tijdens het spelen van Raven Shield.
Nou heb ik mijn PC opnieuw moeten installeren omdat ik een conflictje had met mijn netwerkconnectie.
En nou start ik Raven SHield op en ik krijg gewoon een goed beginscherm en tijdens het spelen veranderen ineens de textures.
Ik krijg geen vloeiende lijntjes meer, maar haperingen in mijn lijntjes.
Dit terwijl bij mijn vorige installatie ik hier nooit problemen mee heb gehad.
(Ik heb mijn PC al 8 keer opnieuw geinstalleerd met de nieuwste drivers , maar het heeft niets op geleverd)

Wie kan mij helpen?

Groetjes Yukon

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 21:55
Misschien dat je je anti-aliasing aan moet zetten van je videokaart? Ga eens naar de ati controls bij je beeldschermeigenschappen, tabblad 3d, direct3d, en stel dan zelf eens wat dingen hoger in. smoothvision was dat toch dacht ik? even proberen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 19:57:
(Ik heb mijn PC al 8 keer opnieuw geinstalleerd met de nieuwste drivers , maar het heeft niets op geleverd)
Zijn dat dezelfde drivers die je gebruikte toen alles nog werkte? Soms werken spellen niet meer goed als je nieuwe drivers installeert, is mijn ervaring... :/

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk heb ik mijn AA en AF hoger staan, anders heb ik logischer wijs geen rechte lijnen.
En ik heb verschillende drivers geprobeerd, maar het heeft niet mogen baten.