[IE] Javascript Objects + DOM Inspector

Pagina: 1
Acties:

• KillR-B
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-01 20:49
Mozilla (FireFox) heeft een handige functie om snel door alle Javascript objecten van de geopende pagina te bekijken. En de mogelijkheid om door de DOM te bladeren via het menu "Tools -> DOM Inspector".

Nu vroeg ik me dus af of er een soortgelijke plugin (of iets anders) voor Internet Explorer bestaat, aangezien ik bepaalde javascripts ook onder IE wil testen.

Ik heb wel 2 online-tools kunnen vinden (Javascript Object Editor en JS DOM Factory) waarmee je online je Javascript objecten realtime kunt bekijken, maar deze werken te omslachtig en/of werken niet goed.

Mijn vraag is dus of er een "DOM Inspector" bestaat voor Internet Explorer?
(of een andere browser met de IE engine in combinatie met een plugin, zoals MyIE2)

• KillR-B
Niemand? ;)

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

KillR-B schreef op 02 maart 2004 @ 19:33:
Mijn vraag is dus of er een "DOM Inspector" bestaat voor Internet Explorer?
(of een andere browser met de IE engine in combinatie met een plugin, zoals MyIE2)
Jep, die is er :)

Je kan deze vinden in de Internet Explorer Web Developer Accessories op de MS Site
*zoekt link*

[ Voor 18% gewijzigd door SchizoDuckie op 03-03-2004 11:22 ]

Stop uploading passwords to Github!

• KillR-B
Papa Eend schreef op 03 maart 2004 @ 10:42:
[...]

Jep, die is er :)

Je kan deze vinden in de Internet Explorer Web Developer Accessories op de MS Site
*zoekt link*

Ah die was ik nog niet tegengekomen :)

Ik heb 'm geinstalleerd en getest onder IE 6 en IE 5.5 maar ik krijg regelmatig een Javascript foutmelding en het biedt helaas nog minder dan die 2 online-tools die ik ben tegengekomen. Iig toch bedankt! :)