Wap.tweakers.net broken?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:30

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Topicstarter
Was vroeger de WAP versie van de FrontPage al niet erg betrouwbaar - vaak niet op te roepen - sinds een paar maanden lukt het helemaal niet meer... mijn T610 geeft een Compile Error, oftewel vermoedelijk klopt er iets helemaal niet aan de syntax van de gegenereerde WML :'( Ben ik de enige die dit probleem heeft, de enige die het opvalt of heeft het gewoon geen prioriteit?

Daarnaast zou het misschien eens aardig zijn te kijken naar de nieuwere telefoons - de S/E's ondersteunen sinds de T68i bijvoorbeeld XHTML en GIFjes, alles in kleur. Sites die daar gebruik van maken zijn een stuk effectiever op zo'n klein schermpje!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:21
Hehe, ik heb dit probleem inderdaad ook al een paar maand, maar ik dacht dat ik de enige was. niet dus :)

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-03 13:20

FCA

Inderdaad, ik was laatst uit pure verveling aan het wappen, en toen deed ie het niet.
Volgens mij doet ie het trouwens al tijden (ong. jaar) al niet meer, maar blijkbaar interesseert het niet zoveel mensen.
Ik krijg trouwens een 500 internal server error.

Verandert z'n sig te weinig.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bij mij werkt het nog gewoon (net nog geprobeerd), dus ik stel voor dat jullie hier doorgaan: wap.tweakers.net werkt niet meer? *Femme* aangezien er sindsdien niet veel veranderd lijkt te zijn en we alles dus lekker centraal kunnen houden zo :) .

Dit topic is gesloten.