Ik heb pas een nieuwe videokaart gekocht. Namelijk de ATI Radeon 9800 XT. Ik krijg nu alleen problemen met het draaien van 3dMark. Meestal bij de 2e test soms de 3e loopt het beeld vast. Soms moet ik dan mijn pc opnieuw opstarten en soms krijg ik een foutmelding van VPU Recover. Ik denk dat de fout word veroorzaakt door deze VPU Recover. Ik zou graag weten wat vpu recover precies is en of ik hem veilig kan uit zetten. Of zou het aan mijn systeem liggen? Ik kreeg namelijk ook een keer bij het opstarten van mijn pc dat de power kabel voor mijn pc niet goed zat aangesloten, terwijl hij er gewoon in zat. Ik heb gelijk met 2 neon lichten en 2 led fans ontkoppeld, maar daarna geef VPU recover nog steeds de fout. Ik heb mijn pc geformateerd na de kaart te hebben aangesloten.
ik heb later Vpu Recover uitgezet, beeld springt dan op standby. Ik kan mijn pc dan opnieuw opstarten.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Specs:
PIV 2,0 @ 2,3
Asus p4pe mobo (agp 4x)
896 mb ram (1x 512 (max 400 Mhz)1x 256 1x 128(266 Mhz) Alles draaiend op 266 Mhz)
350 Watt Voeding
Hercules Ati Radeon 9800 XT (met nieuwste drivers)
Overige Specs
ik heb later Vpu Recover uitgezet, beeld springt dan op standby. Ik kan mijn pc dan opnieuw opstarten.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Specs:
PIV 2,0 @ 2,3
Asus p4pe mobo (agp 4x)
896 mb ram (1x 512 (max 400 Mhz)1x 256 1x 128(266 Mhz) Alles draaiend op 266 Mhz)
350 Watt Voeding
Hercules Ati Radeon 9800 XT (met nieuwste drivers)
Overige Specs