Toon posts:

Macro

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben een macro aan het maken in word via Vb, krijg niet veel voor elkaar. Moet een popup worden vooraf het starten van een sabjloon waar ik bepaalde waarden kan koppelen die ik gebruik in dit sabjloon. Velden zijn gedefinieerd in Word.

Bijvoorbeeld bij starten normword.dot een popup die vraagt wat het kenmerk (ik breid dit nat. uit) is, vul ik in, na voltooien, koppelt deze waarde zich dan met het veld ffKenmerk/*Merge format in het sabjloon.

Iemand ervaring?

Kan hulp zeer goed gebruiken,..
Thx

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05-2024

OZ-Gump

terug van weggeweest

Zoektips: Event, Open (of new voor een sjabloon), UserForm.

Oh ja... neem ook de P&W faq even door en vooral *!*!* Over topictitels in P&W - Updated 25 feb 04 *!*!*
Je topicstart is namelijk niet wat hij moet zijn!

[ Voor 43% gewijzigd door OZ-Gump op 02-03-2004 18:44 ]

My personal website

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

OZ-Gump schreef op 02 maart 2004 @ 18:43:
Zoektips: Event, Open (of new voor een sjabloon), UserForm.

Oh ja... neem ook de P&W faq even door en vooral *!*!* Over topictitels in P&W - Updated 25 feb 04 *!*!*
Je topicstart is namelijk niet wat hij moet zijn!
En zoals in die sticky beloofd:
curry684 schreef op 11 oktober 2003 @ 01:19:
Update: Ok, mensen willen het blijkbaar niet snappen. Topics met vergeten topictitels gaan nu gewoon meteen zonder pardon op slot. Voel je niet meteen beledigd of bestraft, maar wij worden het ook een keertje zat. Misschien dat het op deze manier wel users bijblijft om een goede titel te verzinnen voordat je op "plaats topic" drukt. Nieuw topic openen mag uiteraard, mits met een volledige en duidelijke topictitel.
Daarnaast is crossposten op GoT niet de bedoeling (welkom trouwens ;) ), mocht het ergens anders thuishoren dan jij in gedachten had zijn we meestal wel zo vriendelijk om 'm te moven :)

Deze op slot dus iig.

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.