Toon posts:

Ati 9800 pro dvi > crt probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Lo ppl,

Heb het volgende systeem:

Asus a7v8deluxe
2800+ @ 3000+
512 400mhz kingston ramm
sate 120gb
Hercules Ati 9800 pro

Probleem:

Ik wil een 2e monitor aansluiten als extentie van mn bureau blad. Hiervoor heb ik een Target 14" monitor op mn DVI poort aangesloten dmv een dvi>crt converter. Ik heb hier verschillende drivers op geprobeerd maar geen enkele ( ook hydravision ) krijg ik beeld mee op mijn 2é scherm, heeft iemand een oplossing ?

Tevens een andere converter geprobeerd, maar geen effect. En de monitor doet et zoals het hoort.

Greets,

Law

( P.S. heb me rot gezocht, maar kon hier nergens info over vinden )

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 11:20

Sayko

Knowledge Is Power

staat er bij beeldschermeigenschappen--weergaves dvi wel ingeschakeld?

Verwijderd

Topicstarter
ja, verschillende modussen geprobeerd, maar niets.

• boiert
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-06-2024
is die adapter standaard meegeleverd bij je radeon? anders kan het zijn dat er gewoon geen analoog kanaal in zit

Verwijderd

Topicstarter
is meegeleverd ja, de 2e die ik gebruikt hebt komt ook van een ati9800 pro pakket

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Heb je 't al eens andersom geprobeerd? Dus je grote monitor op DVI en je kleine monitor op VGA. Daarnaast doet je monitor het misschien niet omdat ie op te hoge resolutie / refreshrate staat?

Verwijderd

Topicstarter
heb alles op minimaal geprobeerd, ook monitoren omgewisseld... geen effect helaas

Verwijderd

vandaag komt mijn 2e monitor binnen en die ga ik op dezelfde manier aansluiten, dus we zullen zien.

Verwijderd

heb de resolutie wel terug gedraait die 14 inch dingen kunnen max 800x600 of 1024x768 hebben als je der 1600x1200 inramt gaan ze 9 van de 10 keer gewoon standbye.

(spuit11)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 11:08 ]

Verwijderd

je kan op 2 schermen toch afzonderlijk aparte resoluties draaien? Dat hoop ik wel, anders kijk ik strax alsnog op 1024*768.
Pagina: 1