Toon posts:

LG 8240b brandt te langzaam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een LG 8240b en die brand ernstig langzaam!! Hij zou het op 24x moeten doen! En bij nero duurt hetr branden van 4!! liedjes 50 min!! Heb DMA aan staan! Aan het eind (en meestal middenin) van het branden geeft ie een error, dus weg cd! Hrb alles nagelopen en weet het niet meer, de enige oplossing die ik momenteel nog weet is een hamer! 8)7 Kan iemand me helpen?? Ik heb deze brander overgenomen van een vriend die een dvd +- heeft gekocht en deze lg heeft altijd goed gebrand bij hem! Ben erbij geweest dat ie 'm eruit haalde!

Ps. werk met een IBM pII 233!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je hoeft niet zo te gillen in topictitels en gaan smijten met uitroeptekens. Zo kom je to-taal niet serieus over namelijk. Ik heb de titel maar aangepast en gelijk verduidelijkt. Alleen maar het woord "Probleem" zegt echt niks over de inhoud van je probleem.

Herlees gelijk ook eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte om jezelf een beter beeld te verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Maar loop eens de tips en suggesties na die je in de FAQ van dit subforum kunt vinden onder "Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed" B)

[ Voor 13% gewijzigd door BalusC op 02-03-2004 17:43 ]

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:42
De minimale systeemeisen zijn een PII 233.

Dus hieruit kan je de conclusies trekken denk ik zo, want hij doet het wel, maar hij haalt niet de snelheden niet (denk maar eens aan spelletjes etc)
het kan dus aan een aantal dingen liggen, maar ik denk dat jou pc gewoon te traag is.
• Processor kan de datastroom niet aan
• Harddisk kan de datastroom niet generen
• Combinatie van bovenstaande

Dus pak eens een snellere computer en probeer het dan nog een maal

Verwijderd

Topicstarter
Rustig.... ik ben een beetje geirriteerd door mijn cd brander. :( Is nooit mijn bedoeling geweest om er een zooitje van te maken, maar je kunt me er ook gewoon normaal op wijsen hoor i.p.v. gelijk te gaan zeuren! ;)
Cardinal808 bedankt voor je reply, ga ik even proberen!