Toon posts:

Mening over TV home

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wi heeft er inmiddels TV home van Essent? En wat is je mening hierover?

En is het mogelijk om TV home te splitten?

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Welke toestellen kan ik aansluiten op de digitale ontvanger van TV Home?

Op de digitale ontvanger kan één TV-toestel tegelijk worden aangesloten. Het maakt niet uit welk TV-toestel in huis hiervoor wordt gebruikt. Daarnaast kan men de ontvanger naar wens aansluiten op andere apparatuur zoals de stereo-installatie, home cinema set en videorecorder. De videorecorder en TV dienen te beschikken over een scart-aansluiting.
Alle andere TV- en radiotoestellen in huis blijven het normale standaard kabelpakket radio en televisie ontvangen.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat heeft dit met Overige Hardware te maken :?

Soweiso een erg karige topicstart :/ - maar ik schop het even naar AV, misschien dat het nog wat wordt...

Move OH -> AV

Oslik blyat! Oslik!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 17:52
Heb het nu een aantal maanden en ben er opzich wel tevreden over (iig stukken beter dan mijn gewone kabelaansluiting) maar:
1. de receiver is braad, veels te langzaam met zappen, regelmatig dat ie zomaar reset, geluid out off sync is
2. de compressie is nog te hoog aangezien je toch vaak artifacts in beeld ziet en dat is toch jammer voor digitale tv
3. essent vern**kt de meeste 16:9 beelden door ze om te zetten naar 4:3

Tot zover mijn negatieve opmerkingen, als ik er meer herinner plaats ik ze hier wel bij...

Systeem Specs