[Dell] [Tros Radar] Dellende

Pagina: 1
Acties:
  • 325 views sinds 30-01-2008

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bron1 : mijn moeder
Bron2 : TROS Radar Website

Afbeeldingslocatie: http://www.trosradar.nl/redactie/images/dell_90x90png.png
Computerleverancier Dell adverteert dat ze werken zonder tussenpersoon en maatwerk leveren: de klant bestelt de gewenste configuratie eenvoudig per telefoon of via de website. We ontvingen echter veel klachten over Dell: verkeerde leveringen, hogere prijzen dan afgesproken en een slechte klantenservice.

Het Amerikaanse computerbedrijf Dell is door de consumentenorganisatie voor computergebruikers HCC gedagvaard bij het Hof in Den Haag. HCC is van mening dat de Algemene Voorwaarden van Dell in strijd zijn met het Nederlandse consumentenrecht.

Zo moeten klanten die via internet een computer bij Dell bestellen het volledige bedrag vooraf aanbetalen. Volgens het Nederlands consumentenrecht mag een leverancier maximaal de helft van het aankoopbedrag vraag.

Daarnaast stelt Dell in de Algemene Voorwaarden dat levering in gedeelten kan geschieden en houdt daarbij een slag om de arm: het bedrijf spreekt over een leveringstermijn "bij benadering".

Directeur van HCC, Ronald van Rooden gaf toelichting in de studio. Dell wilde in verband met de lopende rechtszaak niet reageren. In Radar kwamen ervaringen van teleurgestelde en boze klanten van Dell aan bod.

Zo was er het geval van een navigatiesysteem dat maar deels ontvangen en dus onbruikbaar is, terwijl de garantietermijn al is ingegaan. Verder waren er werknemers die via een pc-privé project computers kochten en al maanden wachten op de levering van het scherm.

Verder had iemand een nieuw beeldscherm aangeschaft, welke bij levering kapot bleek te zijn. Dell verving deze voor een tweedehands beeldscherm maar ook deze bleek defect. De koper eist een nieuw beeldscherm, maar Dell laat niets van zich horen.

HCC helpt mensen die in de afgelopen 3 maanden iets bij Dell hebben gekocht en daar niet tevreden over zijn met het ongedaan maken van de koop. Als dit langer geleden is aangeschaft en er is een gebrek geconstateerd, dan geldt er volgens HCC een termijn van 6 maanden waarbinnen de klant dit bij Dell aanhangig kan maken.
Ik heb al een tijdje een Dell laptop op het oog (een nieuwe met 3 jaar garantie oid, type doet er even niet toe) na vele goede reacties van kennissen die ook aan de Dell zijn, maar mijn moeder keek afgelopen week naar het TROS programma Radar en lichtte mij even in over de praktijken van Dell. Nu lijkt het mij allemaal wel mee te vallen, maar HCC heeft toch Dell gedagvaard, dus het zal niet niks zijn. Wat zijn jullie ervaring of opmerkingen ?

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb zakelijk in het verleden meerdere Dells besteld, nooit echt grote problemen gehad. Laatste tijd voor kennissen etc altijd Dells geadviseerd en waarvan er 4 die raad hebben opgevolgd. En op wat kleine veranderingen, groter luidsprekersetje ivm niet leverbaar etc, geen problemen gehad. En tot nu toe allemaal nog lekkere stabiele en stille computers. Natuurlijk heb ik er zelf ook 2 gehad via PC prive, maar ben nu toch over op eigenbouw omdat ik bijv. geen 3e 19inch scherm nodig had (tft was toen nog niet op het huidige prijsniveau).

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb tot nu toe alleen ervaring met de garantie van Dell (laptop) en dat verliep uitermate snel en soepel. Maar ik heb inderdaad wel andere verhalen gehoord.
Dat vooruitbetalen wist ik niet eens, dat lijkt mij niet erg gezond. Maar goed, veel wehshops doen dat ook ivm risico van niet betalen. Echter kan het ook nadelig zijn als de shop failliet gaat en je ziet je geld nooit meer terug.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:02

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Mijn Dell Inspiron 8600 is net vanmiddag afgeleverd en tot zo ver ziet het er allemaal goed uit... alles zat er bij en alles werkt naar behoren :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Verwijderd

heb nu nog een oude dell 166m staan, voor een oud pceetje (166mhz) werkt hij nog perfect, beter zelfs dan mijn custom build pc (deze ik tevens niet zelf in elkaar gezet heb maar door een pro, althans dat dacht ik :S.) maar ik heb verder nooit problemen met dell gehad.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ook hier geen problemen met dell... Heb er hier twee staan, een Dimension XPSM166s (@M233s) en een Dimension XPS T450... Allebei prima stille dingen, die al tijden gewoon prima draaien. Ooit een keer een probleem gehad met één van de twee (toen ze nog van mij waren) maar dat was binnen twee weken opgelost (collect and return) Had sneller kunnen zijn met on-site garantie, maar die was net verlopen.

edit: vraag me dan trouwens af waarom jouw icon "Dell rules" laat zien... :?

[ Voor 10% gewijzigd door MikeyMan op 02-03-2004 19:32 ]

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Meestal zijn de spullen wel goed, maar als je eenmaal service nodig hebt gaat het pas lastig worden.

Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik die verhalen geloof is het tegenwoordig veel minder met de service.

[ Voor 36% gewijzigd door Resistor op 02-03-2004 19:39 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Jappo112
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-01 17:36
Zoals ik al eerder had gemeld is de Per2 RAID activation key voor mijn Dell Poweredge niet meer leverbaar. De server is in naar nederland gebracht op 8 april 2001. Nu kan ik in 2004 dus niet meer zo'n key kopen. Dit vond ik eerlijk gezegd wel een beetje onzin.

Verwijderd

MikeyMan schreef op 02 maart 2004 @ 19:31:
Ook hier geen problemen met dell... Heb er hier twee staan, een Dimension XPSM166s (@M233s) en een Dimension XPS T450... Allebei prima stille dingen, die al tijden gewoon prima draaien. Ooit een keer een probleem gehad met één van de twee (toen ze nog van mij waren) maar dat was binnen twee weken opgelost (collect and return) Had sneller kunnen zijn met on-site garantie, maar die was net verlopen.

edit: vraag me dan trouwens af waarom jouw icon "Dell rules" laat zien... :?
Omdat er Frikan boven staat ?? :Z
/ontopic
Een kennis van mij heeft ook een dell pc en daar zat een maxtor hd in met een lees en schrijfsnelheid die niet boven de let wel 5 Mbps kwam , terwijl dit normaal rond de 30 ligt.
Na contact met dell , vertelde die dat ze maar de dell diagnostic cd moest draaien en als daar iets bijzonders uitkwam kon ze weer bellen.
Natuurlijk komt daar niets bijzonders uit aangezien de schijf gewoon werkt.
Is alleen abnormaal traag maar dat vond dell geen reden om de schijf om te ruilen.
Dus heeft ze uit ellende maar een nieuwe harde schijf gekocht
Ps voor degene die nu gaan beginnen over de garantie van Maxtor.........
Na het invullen van het serienummer op de warranty site van Maxtor blijkt dat je alleen verhaal kunt halen bij de verkoper en niet bij de fabrikant............
Lijkt mij dus op een goedkoop partijtje scoren van dell
Nu met een nieuwe hd in het systeem gaat ie als de brandweer

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 22:39 ]

• D-Jay
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 22:32:
[...]

Omdat er Frikan boven staat ?? :Z
kben beetje frikandellen-fetisjt

en verder ben ik toch wel dell gek, het feit dat ik dit topic start wil niet zeggen dat ìk zelf geen dell zal nemen

[ Voor 25% gewijzigd door D-Jay op 02-03-2004 23:37 ]

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

zo... kippig... |:(

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 10:31
Vroeger vond ik dell een enorm goed bedrijf, alhoewel de hardware een stukje duurder was (een normale pc voor 5000 gulden, zonder veel extras... en niet eens de snelste terwijl je in de stad voor minder een snellere kon kopen), en in de tijd dat je zeker wist dat de service wel goed zat. Dell was een soort van elite merk, dure producten, met goed werkende onderdelen. Ik kan zat oude machines opnoemen die na x-jaar nogsteeds extreem goed werken. Dell maakte mooie dingen, en hun service was perfect, na ooit een domme flash actie van mij werd er goed gereageerd, en heb ik uren aan de lijn gezeten met een man die er erg veel verstand van had. De helpdesk was toen ge_wel_dig.

Tijdje geleden, de 3 jaar garantie (3 jaar geen gezeik gehad) was voorbij en de dvd-speler branden door... jaja, doorbranden, er zaten 2 brandplekjes op de plek van een chipje. Dell gemaild, fotos gestuurd want ze wisten niet hoe dat kon. En 3 dagen later stonden ze voor de deur, werd het terplekke zonder gezeik omgeruild.

Zucht, de goede oude tijd, dell was mijn merk... *zwijmel*

Nou, terug naar de hedendaagse realiteit. Dell is een merk geworden voor alles en iedereen, de prijzen zijn laag, net zoals in normale winkels... en dingen als 200 euro verzendkosten krijg je tegenwoordig gratis. Dell computers staan bij jan en allemaal, zelfs de overbuurman met _0_ verstand van pcs heeft er al eentje, en die moet idd 3x per week naar de helpdesk bellen met de meest achterlijk simpele vragen.

De service is achteruit gegaan, en dat is logisch omdat ze minder winst maken, dure santa cruz geluidskaartjes zijn vervangen door el cheapo oude sb live! of onboard kaartjes, geintergreerde intel extreme dingen etc (ligt natuurlijk een beetje aan de configuratie).

In ieder geval is de helpdesk minder makkelijk bereikbaar, hebben die mensen daar het ook erg druk en vragen ze achterlijk hogen bedragen als er wat mis is... Computer van een vriend branden door, bliksem inslag, vervolgens werd hij gehaald, gebracht, en daar werden echt fixe kosten voor berekend. De uitendelijke kosten was een bedrag waar ik makkelijk een sneller pc voor terug kon kopen, en dan geld over hield.

Nouja, ik kan wel meer dingen opnoemen, ze waren in mijn opzichte vroeger erg goed, maar ze zijn gewoon overspoeld door jan en alleman, waardoor ze weinig tijd voor echte service aan consumenten hebben. Het gedeelte van dell dat zorgt van de zakelijke markt (dus niet consumenten) bleef wel voor een groot gedeelte van hoog niveau :)

Note: Dit is mijn vizie, en wat ik van dicht bij meegemaakt heb, wellicht zijn mijn conclusies kort door de bocht, of ben je het er niet mee eens. Ik weet niet wat JIJ met dell mee gemaakt heb, maar dit is MIJN kant. Respecteer mij voor mijn mening.

Note 2: Spelfouten inbegrepen ;)

Verwijderd

Mijn ervaringen met Dell is idd dat de computer een maand te laat en incompleet was. Toch heb ik geen negatief beeld over Dell. Ik kreeg nl. als compensatie een 1.7Ghz ipv een 1.4Ghz en na flink doorzeuren kreeg ik ook spoedig de missende componenten.

Verwijderd

Jånnis schreef op 05 maart 2004 @ 14:14:
Mijn ervaringen met Dell is idd dat de computer een maand te laat en incompleet was. Toch heb ik geen negatief beeld over Dell. Ik kreeg nl. als compensatie een 1.7Ghz ipv een 1.4Ghz en na flink doorzeuren kreeg ik ook spoedig de missende componenten.
Heh heh, das een heel simpel trucje. Heel veel processoren liggen rond dezelfde prijs, en soms zijn ze zelfs gelijk ( een 2,6 pentium is nu net zo duur als een 2,8, inkoop ) dus das erg makkelijk.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik weet het niet, als ik de laptop topics van Dell hier zo volg, zijn ze qua kwaliteit top (ik lees relatief veel minder problemen, vergeleken met Acer (52% heeft daar problemen :X) en Asus (staan vast bij de douane 8)7 en zijn ook kleine problemen mee). OK, de customer support is bagger, maar als er iets mis is met je PC, heb je wel prima garantieafhandeling hoor ik :)
Ik weet er verder het fijne niet van, dus of de service echt zo slecht is, weet ik niet. 't Heeft mij iig niet tegengehouden een Dell Inspiron 8600 te gaan kopen :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 19:28:
heb nu nog een oude dell 166m staan, voor een oud pceetje (166mhz) werkt hij nog perfect, beter zelfs dan mijn custom build pc (deze ik tevens niet zelf in elkaar gezet heb maar door een pro, althans dat dacht ik :S.) maar ik heb verder nooit problemen met dell gehad.
Volgens mij gaat dit bericht niet over "net opgegraven fossielen" maar over nieuwe bestellingen... En dat jou "custom made" PC minder werkt, ligt aan de bouwer en niet aan de PC. Een PC is zo goed als het slechtste onderdeel...

Ik heb ook wel een del gehad, die alleen stopte na een halfuur en dat koste me nog 50 gulden ook ;)

Verwijderd

Jånnis schreef op 05 maart 2004 @ 14:14:
Ja... duh.... je afgesproken levertijd EN een maand later was je bestelde PC allang weer verouderd waarschijnlijk....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 15:01 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 15:00:
[...]

Ja... duh.... je afgesproken levertijd EN een maand later was je bestelde PC allang weer verouderd waarschijnlijk....
Dat is maar net hoe je ernaar kijkt natuurlijk :)

Overigens heb ik ook alleen maar goede ervaringen met Dell; ik begrijp de ophef ook niet helemaal?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

tsja... iedereen zijn eigen ervaring....

Verwijderd

Persoonlijk ben ik dell fan,degelijke hardware voor een lage prijs en een stil en betrouwbaar systeem.
en wat die klachten betreft:als de computer winkel hier op de hoek van de tien pc's die hij verkoopt 1 terug krijgt om dat het prul is weet niemand het.
maar del verkoopt er duizende,tja dat zijn honderde ontevrede klanten.

nee hoor ik blijf bij mijn merk,net als de rest van de familie,die ik de oren van hunne kop gezaagd heb tot ze eindelijk nen dell gekocht hebben.
(5 mensen in de laatste 3 maanden en iedereen tevree,mooi op tijd geleverd en volledig functioneel)

Verwijderd

Ik heb zelf meerdere dell laptops/systemen onder mijn handen gehad, en ze waren allen van goede kwaliteit. Dus geen problemen mee gehad

Verwijderd

Resistor schreef op 02 maart 2004 @ 19:37:
Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik die verhalen geloof is het tegenwoordig veel minder met de service.
Als je geen eigen ervaringen hebt, post ze dan niet. Persoonlijk heb ik trouwens hele goede ervaringen met de service van Dell...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 13:09 ]

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-01 18:43

DJ

Ik heb hier een Dell Dimension 8400 staan (2.4GHz bak) van september vorig jaar. Na besteld te hebben was hij er 3 weken later! Mooi binnen de tijd. De machine draait als een trein. Niets mis mee. Heb ook wel eens anderen geadviseerd om Dell te kopen, nooit spijt van gehad. Laptops en PC's hebben bij anderen die ik ken altijd perfect gedraaid.

Kijk, elke leverancier, hoe goed ook, heeft slechte kanten. Zelfs mercedes maakt wel eens een slechte auto. Zelfs Iiyama maakt slechte monitoren. Zelfs IBM bouwt wel eens een slechte Server. Over het algemeen zijn de grote jongens (Dell, IBM, HP/Compaq) betrouwbaar. Ze zijn inderdaad groot, en hebben dus minder oog voor de gewone man (in tegenstelling tot de PC boer op de hoek), maar als je bedenkt dat ze pak em beet 1000 PC's per maand verkopen, en daarvan maar een paar procent uitvalt (met niet altijd grote problemen) dan doen ze het toch goed.
Als je dan de pech hebt dat je een 'maandag' systeem hebt, tsja, dan kun je daar weinig aan doen. Dell ook niet. Als daar een persoon op de fabriek rondloopt die net te horen gekregen heeft dit dit zijn laatste week is, dan kan je je wel voorstellen dat er eens een systeem niet helemaal volgens spec's gebouwd wordt . . . helaas. Komt overal voor.

Kortom, Dell is niet slecht, net zo als HP/Compaq IBM Toshiba, etc. De grote A-merken zijn vrijwel altijd goed. De uitzonderingen bevestigen de regel.

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

Verwijderd

idd,als ge zo'n a merk koopt heb je over het algemeen goed werkende pc's en met goei hardware.en aangezien dat je er bij dell het goedkoopste van af komt blijven we nog wel even dell fan.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:13
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 22:33:
idd,als ge zo'n a merk koopt heb je over het algemeen goed werkende pc's en met goei hardware.en aangezien dat je er bij dell het goedkoopste van af komt blijven we nog wel even dell fan.
Ben je Belg ?

-

• MisterH75
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:53
Mijn ervaringen met dell zijn niet echt positief we hebben van hun 1 server en 3 werkstations. De server heb ik verder geen problemen mee en werkt goed maar toen deze uitgebreid moest worden vroeg dell daar echt aso prijzen voor (bijna 3x zoveel als de lokale hardware boer) en bij 1 van de computers zit een 20 inch scherm die echt een enorme last van more dat ook niet meer valt weg te werken met de instellingen in de monitor zelf en ze willen er niks aan doen en de monitor is nog niet eens een half jaar oud. Bij de 2 pc zit een 17 tft scherm die heeft 3 dode pixels in het midden van de monitor en nog 4 verspreid over de monitor waar van 1 linksonder in de taakbalk 2 rechtsboven en 1 linksboven maar ook deze monitor willen ze niet omruilen en deze ook nog niet eens een half jaar oud. In 1 van de PC zat een zo'n maxtor hardeschijf die echt een enorme hoop herrie begon te maken na een jaar ongeveer hun vonden dat niet abnormaal was "normale" slijtage.

Ik hoef echt niks meer van hun zolang het goed werkt zijn het perfecte stille machines (afgezien van hun servers maar daar zit je toch niet bij)

Verwijderd

Zeker weten,valt het op.

• Fotograaf2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-07-2024
Ik heb zelf een dell Latitude laptop (CPX-j PIII-650) gerefurbished gekocht. Door een productiefout van mijn samsonite laptoptas is de schouderband losgeschoten en is dus de laptoptas met laptop op de grond gekletterd. Gevolg is dat 'ie precies op de hoek viel bij de ventilator. Doordat deze laptop ooit door een bedrijf was gebruikt en ik dus geen username/password kon overleggen aan Dell support kreeg ik dus geen medewerking om dat ventilatortje bij hun te bestellen.

Kijk, dat vind ik dus wel vervelend, omdat veel onderdelen alleen bij dell verkrijgbaar zijn en omdat jij dus geen originele gegevens kunt voorleggen helpen ze je dus niet. Ik had hem bij Vobis gekocht maar die hielpen me dus ook niet verder. Dat is niet echt service gericht mijns inziens, oke het zal wel tegen oneigenlijk gebruik zijn c.q. diefstal e.d. maar toch.....

Wat betreft de kwaliteit van dit notebook/ Dell product kan ik zeggen dat die qua degelijkheid superieur is aan veel andere merken. Dat de laptop het nog na die val verder 100% deed (zelfs scherm was 100%) geeft wel aan dat het zeer goed gefabriceerd is. :)

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

http://dell.sucks.nl zeg ik dan als ontevreden klant.

Voor het geval de urrel niet meer werkt:
En nu 11 november weer een week verder, al 5 weken?!
Hebben jullie geen aftersales of klanten"service"?!?!?!?!
Reageer tenminste eens op een klacht!
Ik sta volledig in mijn recht, en negeren is alles wat jullie doen!

Kennelijk zal ik consumentenprogramma's, forums en lezersrubrieken in pc-bladen moeten voorzien van mijn ervaringen met Dell.
Tevens zal ik indien nodig via rechtswege Dell aansprakelijk stellen danwel de koop laten ontbinden.

----- Original Message -----
Sent: Thursday, November 04, 2004 12:39 PM

4 november 2004: we zitten nu op 4 weken en nog steeds geen reactie!
-----Oorspronkelijk bericht-----

Verzonden: donderdag 28 oktober 2004 11:04

Urgentie: Hoog

Geachte Dell,

Ik heb nu exact 3 weken de PC in mijn bezit en op onderstaande klachten (is over gebeld en gemaild) is geen reactie gekomen van meneer Koseoglu. Je mag toch aannemen dat een klacht na een redelijk prijzige aanschaf minimaal in behandeling wordt genomen en afgehandeld binnen een dergelijke termijn.

Het verhaal dat de betreffende contactpersoon/verkoper iets moet afhandelen gaat niet meer op aangezien er geen reactie van hem komt, dus moet iemand anders dat oppakken. Dat Dell op deze wijze z'n visitekaartje achterlaat zal toch niet de bedoeling zijn.

In afwachting van uw reactie,

Verzonden: maandag 25 oktober 2004 10:57

25 oktober 2004

Geachte heer K*,

Ik heb nog geen reactie mogen verwachten omtrent onderstaande vragen over het geheugen en de 2 brackets.

Graag verneem ik deze binnenkort van u.

Verzonden: dinsdag 12 oktober 2004 13:03

Geachte heer/mevrouw,

Gedurende 11 oktober tm 17 oktober ben ik afwezig in verband met mijn vakantie, maandag 18 oktober ben ik weer aanwezig. Voor zaken m.b.t. uw orderstatus kunt u contact opnemen met afdeling Customer Care NL: +31 (0)20 674 4*

Verzonden: dinsdag 12 oktober 2004 13:02

Aan: 'Ali_K*@dell.com'

Onderwerp: Re: [] missing/wrong

Geache heer K,

Ik had zojuist met Customer Care (Michelle) die u een mailtje omtrent mijn vragen zou sturen. Een reactie graag per mail of mijn mobiele telefoon

De configuratie zoals deze wordt aangeboden via de Dellsite biedt plaats aan twee optische stations. Nou blijkt de reeds in mijn bezit zijnde dvdbrander niet geplaatst te kunnen worden omdat de brackets (groene sleufjes zeg maar) ontbreken voor een tweede optische drive. Toen ik sprak met Michael van de 1e lijns klantenservice begreep ik dat deze normaliter aan de zijkant van de kast zitten voor optionele drives als de floppy of 2e cd/dvdstation, maar dat was dus niet het geval: alleen de floppybrackets zaten er maar in.

Het geheugen blijkt niet conform de bestelling (zie hieronder) te zijn uitgeleverd. De site boodt standaard 2x512Mb 400Mhz aan, en ik koos voor een upgrade a 20 euro naar 2x512Mb 533 Mhz.

Er blijkt echter 4x256Mb in de machine te zijn geplaatst. Qua totaal geheugen hetzelfde, echter er zijn geen slots meer vrij om mijn geheugen uit te breiden. Graag verneem ik hoe dit opgelost kan worden.

|Sent: maandag, oktober 04, 2004 11:19

|Geachte heer,

|

|U kunt uw order tracken via www.dell.nl bij orderstatus.
|Sent: Monday, 04 October, 2004 11:03

|Van de bestelling van 27 september 2004 zou ik vorige week een

|orderbevestiging ontvangen, maar deze is via de post of mail

|nog niet aangekomen. Hoewel ik er van uit ga dat deze conform

|de opgave is verwerkt, zou ik deze graag toch willen ontvangen

|Datum: Ma, 27 september, 2004 9:25 am

|Dimension 8400 Gold (D1015) 1418.00 EUR

|

|1687.42 EUR

|

|Dimension 8400 Standard Features: Intel® 925X Express

|chipset with

|ICH6-R Uitgerust met Microsoft® Windows® XP operating system

|Intel® Pentium® 4 processors met HyperThreading Technology

|Dual channel DDR2 at 400Mhz or 533MHz Geïntegreerde

(knip )
|

|Dimension Processor: Intel® Pentium® 4 Processor 540 met HT

|technology

|(3.2GHz, 800MHz fsb, 1MB cache)

|

|Dimension Geheugen: 1024MB PC-4200 Dual Channel DDR2

|533MHz [2x512] (+

|EUR 20.00 EUR)

|(knip)
Zoveel geld, zo weinig service :(

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zullen we voortaan ff letten op de datum van het topic, voordat we hierop een reply posten? ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.