Toon posts:

Freeware Partitie Resize programma?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een C en een D partitie, maar de C schijf is te klein, en D heeft zat ruimte.
Het idee was dus om D wat kleiner te maken, en die ruimte aan C te plakken.

Dus ik downloadde Partition Manager demo, maar die is zo slim om alle features die ik nodig heb alleen in de full te doen |:(

Nu zoek ik dus een Freeware Programma (demo mag ook maar dan moet hij wel de funtie hebben om partities te resizen)

Heeft iemand een idee?

ps. ik draai Win98 (geen SE)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 16:16 ]

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 10:35
Dan kun je lang gaan zoeken denk ik; naar mijn weten zijn er geen, heb er ook al een keer lang naar gezocht en heb toen PQMagic 7 maar gekocht..

Pvouput live

• Don Corleone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 11:24

• Chrasher
  • Laatst online: 17-03 00:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ik heb pas op een CD bij "een PC-magazine" een gestripte versie van Acronis PartitionExpert gehad. Die kon je gratis registreren en werkt hier bij mij perfect voor dit soort klussen.
Weet alleen de naam van het maand of weekblad niet meer, maar zal vanavond als ik thuis ben even kijken. Mischien is die nog wel te vinden in de winkel. :)

PSN-id: Chrasher

• HyperActivE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 14:41

HyperActivE

Niet zo actief als verwacht

Dat maandblad heet PC Magazine, en ik heb hem nu in me hand, tenminste de nieuwste editie dan. Die met LindowsLive

• Ajunne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09-2025

Ajunne

Uitje

Met FIPS kun je dan wel partities splitten in meerdere stukken, maar je kunt ze niet terug samenbrengen, wat de TS wel wil me dunkt. Een optie is natuurlijk de D: in twee kleinere stukken splitten, en wel zo dat de C: en het afgekapte stuk van de D: naast elkaar staan, en die partitie dan weg te knikkeren en Windows er een nieuwe laten aanmaken (met bijbehorende reinstall).

Anders zou ik je aanraden om Partition Magic te kopen (*kuch* downloaden *kuch*), of iets dergelijks.

• Chrasher
  • Laatst online: 17-03 00:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

HyperActivE schreef op 02 maart 2004 @ 16:30:
Dat maandblad heet PC Magazine, en ik heb hem nu in me hand, tenminste de nieuwste editie dan. Die met LindowsLive
Yep, je hebt gelijk, het is de "PC-magazine" www.pcmag.nl . De editie die ik bedoel is die van februari 2004. Jaargang 6 nr.2. Die met LindowsLive is dus de allernieuwste (nr.3).

Op die CD van februari 2004 staat een gratis versie van "Acronis Partition Expert Personal Edition" die je online kan activeren. Volgens mij is dit precies wat Gaara zoekt.

[ Voor 3% gewijzigd door Chrasher op 02-03-2004 20:20 ]

PSN-id: Chrasher

Pagina: 1