3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Zelfde heiero..
Heb een Tornado 60x60 standaard fan...
Proc werd iets van 58 graden stressed (Wel OC'ed op 989Mhz)
Toen een Delta HP60 erbij op vol vermogen zuigen (lawaai van hier tot...) Werd iets van 50 graden stressed... Toen van alles verplaatst,, Tornado fan op blazen zijkant; Delta op blazen bovenkant.. werd ie iets van 47 graden... toen een AMDk6 fan tegenover de Tornado fan op zuigen.. werd ie 45 graden...
Voltage verlaagd (draait nu stabiel op 1.75V) werd ie 40 graden.. en toen heb ik de delta maar op 7 volt laten draaien.. wordt ie 42 graden stressed en 39 graden idle.. dat scheelt!!
[Update]
Kast dicht; weer 2 graden minder.. hehe GOED!!!
[/Update]
Heb een Tornado 60x60 standaard fan...
Proc werd iets van 58 graden stressed (Wel OC'ed op 989Mhz)
Toen een Delta HP60 erbij op vol vermogen zuigen (lawaai van hier tot...) Werd iets van 50 graden stressed... Toen van alles verplaatst,, Tornado fan op blazen zijkant; Delta op blazen bovenkant.. werd ie iets van 47 graden... toen een AMDk6 fan tegenover de Tornado fan op zuigen.. werd ie 45 graden...
Voltage verlaagd (draait nu stabiel op 1.75V) werd ie 40 graden.. en toen heb ik de delta maar op 7 volt laten draaien.. wordt ie 42 graden stressed en 39 graden idle.. dat scheelt!!
[Update]
Kast dicht; weer 2 graden minder.. hehe GOED!!!
[/Update]
Waarom denk je dan dat ik al die 268-ers zonder fans op zolder heb staan.