Toon posts:

Na inloggen geen toegang tot windows

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een probleem:

Als ik inlog op mijn computer komt er een schermpje tevoorschijn waar niets in wordt vermeld.
Het enige dat er staat is een rood rondje met een wit kruis erin en ik heb de optie om yes of no aan te klikken. Het is niet mogelijk om het schermpje weg te klikken of wat dan ook. Als ik op yes of no druk gaat de computer uitloggen en moet ik me weer opnieuw aanmelden.

Dit probleem had ik al eerder, alleen kon ik windows nog wel in, omdat ik altijd op 'no' had gedrukt. IN een impuls heb ik een keer op 'yes' gedrukt en nu kan ik er dus helemaal niet meer in.

Meer informatie: In veilige modus kan ik de computer wel normaal opstarten, maar als ik veilige modus met netwerk wil opstarten krijg ik hetzelfde bericht.

Ik een aantal updates gedeinstalleerd en mijn computer is schoon. Ik heb er niet vaak mee op het internet gezeten.
Ik heb de manier van inloggen een aantal keren veranderd om te kijken of ik er dan inkom, maar ook dan komt het bericht tevoorschijn.
De computer formatteren is in eerte instantie geen optie, aangezien ik er veel moeite voor heb gedaan om de computer te configureren naar mijn wensen.

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is en wat ik hier aan kan doen?

Jasper

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai op Windows XP professional

• HyperActivE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 14:41

HyperActivE

Niet zo actief als verwacht

klink erg als een virus-like pop-up, en hoe bedoel updates gedeinstalleerd.

• sporasub
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-10-2022

sporasub

Hellfire: Orc Hunter lvl 40

Heb je al in veilige-modus je anti-virus laten draaien?
Adaware misschien een uitkomst?

• tstrik
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
probeer eens de veilige modus, dan kan je inloggen als admin.
Misschien is je gewone account beschadigd.

MSI GNB Max-FISR, P4 3,06GHz, MSI Ti4800SE-VTD8X

• DefaultUser
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-07-2025
Maar eens in save mode een andere gebruiker aan en kijk of je daar wel mee in kan loggen...

Als ik maar een beetje kan computeren

Verwijderd

Topicstarter
Ik log in als admin, ook heb ik op gastaccounts geprobeerd, heeft geen uitwerking.

Ik heb geen ad-aware of vurusscanner op de pc staan. Ik kan logischerwijs geen toegang krijgen tot internet en heb geen virusscanner op cd.

Als dit de eerste stap moet zijn, kan ik wel iemand vragen een viruscanner te installeren.

Is er geen mogelijkheid om in veilige modus iets te doen? Een scan die windows kan maken of iets dergelijks?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Crosspost met Na inloggen niet in Windows , en aangezien die op de juiste plek staat, en deze niet, gaat deze op slot :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.