Philips cd3610

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:56
Hoi, mijn brander (philips cd 3610) doet de laatste tijd een beetje moeilijk (maar daar ben ik niet alleen in lees ik) en nu wil ik hem gaan schoonmaken. Ik heb hem uit de kast gehaald, maar hoe moet ik nu beginnen? Klinkt wel een beetje dom:?, weet ik, maar schroef ik de onderkant eraf (alle garantie vervallen denk ik) of kan het ook door alleen de lade open te schuiven?

BTW, dit is toch niet zo'n slechte brander als iedereen denkt hoor, deze doet het al bijna twee jaar perfect, kan RAW schrijven en leest ongeveer alles..

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• hqa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2024

hqa

Je kan van die cleaner cd tjes kopen, als die geen effect hebben kun je het hele zaakje openschroeven (mits er geen garantie op zit want die vervalt dan) en met een beetje spiritus op een wattenstaafje de kop schoonmaken als dit niet lukt kun je het groffer geschut tevoorschijn halen (niet gebrobeert is altijd zonde, anders is ie afgeschreven) DE STOFZUIGER , met de extra luchtopening open de brander uitzuigen ( niet op de lens zetten) als dit niet helpt kun je nog kloppen, vegen, of met een schone droge kwast uitborstelen Als de brander het dan niet doet kun je hem proberen te verkopen >:) aan een slechte kennis, in het andere geval zou ik op zoek gaan naar een nieuwe brander en de oude brander toevoegen aan het kapotte computer museum. SUCCES

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Met spiritus loop je grote kans de beschermende coating op de lens te ruineren. Gebruik wat lenzenvloeistof (voor cameralenzen), maar in geen geval materiaal dat oplosmiddelen bevat! Bij mijn eerste CDROM spelertje ook met spiritus/alcohol gewerkt, heeft het 2 weken HEEL goed gedaan en daarna is ie definitief gaan dementeren ;(

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

• enter.nu
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-05-2020

enter.nu

enterToys

'k heb het net afgelopen woensdag gedaan. Met behulp van de foto's op de volgende site: http://www.geocities.com/SiliconValley/Bay/6893/cdd3610.htm

En hij burned weer als de brandweer >:)

~~ meesterprutser ~~