Toon posts:

Aspire 1613LMi is het wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aspire 1613LMi

Technische Daten

Besonderheiten
Multiformat-DVD-Brenner zur Archivierung großer Datenmengen.

Prozessor
Intel Pentium 4 3.06GHz, unterstützt Intel® Hyper-Threading™ Technologie, 512KB L2 Cache, 533MHz FSB

Display
15'' SXGA+ TFT LCD mit 1400 x 1050 Pixel Auflösung, 16.7 Mio Farben

Arbeitsspeicher
512 MB (2x 256 MB) DDR-SDRAM (333 MHz), 2 soDIMM Steckplätze, max. 2 GB möglich

Festplatte
60 GB, ATA/100

Grafik
ATI Mobility Radeon 9700 mit 64 MB DDR-RAM, volle MS DirectX 9.0 Unterstützung, TV-out (S-VHS)

Laufwerke
DVD+-R/+-RW Multinorm Brenner

Audio
16 Bit Stereo Audio System mit zwei integrierten Lautsprechern und Mikrofon Eingang, MS-Sound und Soundblaster Pro -kompatibel

Schnittstellen
4x USB 2.0, IEEE 1394 Firewire, RJ-11 (Modem), RJ-45 (LAN/DSL), VGA-Out, PCMCIA 2x Typ II o. 1x Typ III, Infrarot (FIR), Line-Out, Mic-In, WirelessLAN 802.11g, 1x parallel

Akku
Lithium-Ionen-Akku 86 Wh, ca. 3,5 h Ladezeit im Betrieb, max. 2 h Batterielaufzeit

Netzteil
3-pin 120 W AC Adapter

Tastatur / Eingabegeräte
85-/86-Tasten, eingebautes Touchpad mit 2 Tasten, 2 Starttasten (InternetBrowser, e-mail), 3 programmierbare Tasten, 4 Wege-Scrolltaste, nummerische Tastatur

Abmessungen
326 × 275 × 39.9-49.95 mm (BxTxH)

Gewicht
ca. 3,4 kg

Betriebssystem
Microsoft® Windows® XP Home Edition OEM

Software
Acer Launch Manager und System Recovery CD, Norton AntiVirus™, Adobe Acrobat® Reader™, Adobe Acrobat Reader, CyberLink PowerDVD, NTI CD/DVD Maker

Lieferumfang
Notebook, Netzadapter, Li-ion Akkupack, Software, Handbuch

Gewährleistung
24 Monate

Herstellergarantie
24 Monate Bring-in Garantie, 12 Monate 'International-Travellers'-Garantie

Irrtümer und Änderungen vorbehalten

Prijs is goed te doen!! 1499 euro!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ja, wat vind je zelf? Enig idee?

Mijns inziens is dit een stevige desktop-replacement. Een P4-3.06 EN een Radeon9700 is niet alleen het snelste van dit moment, maar ook de hottest chips van dit moment. Mijns inziens moet je hierbij het geluid van de fan voor lief nemen.. indien je 'm dus op je bureau wilt hebben (of LANparty). Voor de mobiele meuks oid zou ik deze links laten liggen.

Verwijderd

Topicstarter
Ecteinascidin schreef op 02 maart 2004 @ 15:11:
Ja, wat vind je zelf? Enig idee?

Mijns inziens is dit een stevige desktop-replacement. Een P4-3.06 EN een Radeon9700 is niet alleen het snelste van dit moment, maar ook de hottest chips van dit moment. Mijns inziens moet je hierbij het geluid van de fan voor lief nemen.. indien je 'm dus op je bureau wilt hebben (of LANparty). Voor de mobiele meuks oid zou ik deze links laten liggen.
Mmmm nou kijk ik wil hem inderdaad als desktop!! Zowel voor school als thuis!
Ik zit tussen de Asus M6000N, de dell inspiron 8600 (1,7 ghz centrino, radeon 9600 pro 128 mb) en deze acer te kiezen!!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 15:15 ]

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 15:13:
[...]

Mmmm nou kijk ik wil hem inderdaad als desktop!! Zowel voor school als thuis!
Ik zit tussen de Asus M6000N, de dell inspiron 8600 (1,7 ghz centrino, radeon 9600 pro 128 mb) en deze acer te kiezen!!
Ik zou zelf dan de Dell kiezen, veel stiller en tja, een 9600pro is ook sneller dan een GF TI 4600 :)

+ hij is minder lomp. En op accu werken is veel fijner dan overal waar je gaat zitten eerst je adapter weer te moeten pakken :)

Beetje basic, maar ik denk dus dat je paar reviews moet lezen (of van vergelijkbare laptops) en dan zelf de keuze maken. De ene is lekker snel en stil.
De ander is ZEER snel en ook ZEER warm.

Gamen op een laptop raad ik je overigs af, ik heb al VEEL laptops in mijn handen gehad, maar als je snelle game's er op gaat spelen gaat je scherm toch "blurren"

De response time van een laptopscherm is gem 25 tot 30ms.
Dus ik zelf zou een goedkope dunne laptop kopen, ( 800 / 1000 euro) en dan voor de rest je normale pc upgraden, gooi er een N-F2 mobo in + een radeon 9700(2e hands lekker goedkoop nu en doen niet echt onder voor de 9800's) + wat ram en je hebt het beste van beide werelden ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Roberto op 02-03-2004 15:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ervaring met deze laptop?? Hij is te koop bij de mediamarkt in duitsland!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 15:30:
Iemand ervaring met deze laptop?? Hij is te koop bij de mediamarkt in duitsland!
Niet zo snel kicken, als iemand ervaring met "die" laptop heeft plaats hij heus wel een bericht als hij wil.

En lees anders eens het verhaal wat ik heb getypt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem gekocht en ik moet zeggen. Het is een superding.

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-01 13:55

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

is deze wel leverbaar in nederland?
ik zie hem bij acer.nl niet staan

Verwijderd

Topicstarter
neeh, alleen in duitsland!

Verwijderd

Topicstarter
3d mark 2003 : 2984 3d marks gehaald met deze laptop.

De fan is erg rustig. Warm is hij ook niet. Scherm is zeer duidelijk. En games spelen met de ati radeon 9700 werkt prima.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik wil je vriendelijk, doch dringend, verzoeken de topicstart iets aan te passen. Het is niet de bedoeling dat voor ieder topic zomaar een groot topic wordt aangemaakt, of dat elke notebook zo gechecked wordt d.m.v. een lijstje specs te plaatsen. Om het kort te zeggen; je topicstart moet wat meer informatie bevatten. Weet je niks, kan je een klein reviewtje tikken, wat foto's plaatsen en wat benchmarks.

Het zou trouwens handig zijn als je die benchmarks met een Radeon 9700 ook in deze database plaatst. :)

• Hican
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2022

Hican

hican.net

Kun je even vertellen of hij lekker draait of niet, want naar mijn idee had je beter die Asus 6000N kunnen kopen. Daar zit een Centrino Mobile processor in. Is qua snelheid dus vergelijkbaar (zal iets langzamer zijn dan jou processor die je nu hebt, maar het ligt er maar net aan wat je wilt betalen), maar hij is veel stiller en word veel minder snel warm. Je laptop zal dus minder vaak vastlopen. Daar komt bij dat hij ook nog eens lichter is :)
Een vriend van mij heeft ook een acer met zo'n zware niet Mobile processor en dat ding valt regelmatig uit onder het 3dsmaxen :S ik zou daarom graag willen weten of je al van dit soort probleempjes hebt gehad?

(ik zit namelijk over de 6000N te denken :P)

Hican.net | IT Blog about all that is interesting.

Verwijderd

Topicstarter
Hican schreef op 11 maart 2004 @ 01:36:
Kun je even vertellen of hij lekker draait of niet, want naar mijn idee had je beter die Asus 6000N kunnen kopen. Daar zit een Centrino Mobile processor in. Is qua snelheid dus vergelijkbaar (zal iets langzamer zijn dan jou processor die je nu hebt, maar het ligt er maar net aan wat je wilt betalen), maar hij is veel stiller en word veel minder snel warm. Je laptop zal dus minder vaak vastlopen. Daar komt bij dat hij ook nog eens lichter is :)
Een vriend van mij heeft ook een acer met zo'n zware niet Mobile processor en dat ding valt regelmatig uit onder het 3dsmaxen :S ik zou daarom graag willen weten of je al van dit soort probleempjes hebt gehad?

Hij is bij mij nog nooit uitgevallen onder het 3dsmaxen. Ik speel er zelfs gemakkelijk een uurtje unreal tournament 2004 op en ga dan verder met surfen. De koeling maakt helemaal niet zo heel veel lawaai, het is een stille koeler. De warmte van de laptop is ook niet schrikbarend hoog. Al met al een goede laptop.
Het beeldscherm is super en je merkt wel dat er een snelle processor inzit :9 .
Kheb nog nooit problemen gehad (klop klop) na 3 weken intensief gebruikt te hebben.

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hican schreef op 11 maart 2004 @ 01:36:

Zo'n laptop mag echt niet zomaar uitvallen tijdens het max'n hoor, ik zou dr maar es een een aantal hardware checks overheen halen (vooral geheugen)... want daar zit iets niet goed (8>
Pagina: 1