Ik heb iets heel vaags, sinds een tijdje zijn alle filmpjes die ik afspeel op mijn computer zwart/wit. als je het filmpje als een stream in je explorer speelt is het wel kleur. heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen.
Wat voor filmpjes zijn het (welke codecs zijn gebruikt), daarbij welke codecs gebruik jezelf? Welk programma? of te wel.. mijn glazen bol kan niet werken zonder wat meer info
[ Voor 53% gewijzigd door pasta op 02-03-2004 15:01 ]
Signature
het zijn geloof ik alle formaten alleen quicktime geloof ik niet. welke codec het zijn weet ik zo niet maar tot voor kort deed alles het gewoon. ik heb laatst wel een nieuwe vidiokaart geinstalleerd (club3d fx 5900 xt) maar ik geloof dat het niet direkt daarna was maar later.
Ik heb een nieuwe difx codec gedownload maar dat maakt niks uit.
ga nu een nieuwe driver proberen misschien dat dat helpt.
Ik heb een nieuwe difx codec gedownload maar dat maakt niks uit.
ga nu een nieuwe driver proberen misschien dat dat helpt.
Heb je toevallig pas RealPlayer geinstalleerd (RealOne?)? Het is me al vaker opgevallen dat PC's met RealOne zwart/wit afspelen, hoewel ik het nooit verder opgezocht heb of het idd. door de realplayer komt....
Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed
Verwijderd
mm, dat had ik ook, met mijn PoV 5900XT.. geen realplayer gehad, en wist ook niet wat ik kon doen, uiteindelijk maar geformateert, was toch weer tijd