Toon posts:

[XP SP1 + IE6] Javascript ergernissen! *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak gebruik van het volgende systeem (hardware doet er eigenlijk niet toe...maar goed)

Pentium IV 2,8GHz 800MHz FSB
768MB DDR
120 + 40GB HDD
Abit IS7 mainboard

Alcatel Speedtouch 510 v4 modem (Zonnet ADSL-Lite)
E-tech RTVP03 Router

Windows Xp Service Pack 1 met essentiele updates van Windows Update geïnstalleerd... en natuurlijk Internet Explorer 6.0SP1

wat wil nu het geval:

ik heb mijn pc 13 februari opnieuw geïnstalleerd vanwege het feit dat het systeem redelijk traag was geworden maar voornamelijk omdat ik sites die met javascript zijn gemaakt HEEEL traag kon openen.... Hij opende ze wel, maar bijvooreeld:
www.autotrack.nl duurde superlang (bijna 1 minuut) Ik dacht dus dat het kwam doordat mijn systeem zo traag was en dat het gewoon door de vervuiling kwam.

Ik mijn pc opnieuw geinstalleerd, Systemworks 2004 erop met windows update, noem maar op, alles gedaan.

Gisteren zet ik mijn pc aan ('s ochtends NIETS AAN GEDAAAN)...precies hetzelfde als 13 februari...weer javascript sites die super langzaam gaan! en 40% CPU usage bij het aanklikken van een java site.... |:(

ik snap er helemaal niets van, is dit een soort virus ofzo....alle andere pc's in het netwerk die werken gewoon nog perfect (notebook, pentium 3 systeem en amd athlon systeem)

misschien heeft iemand anders dit probleem ook meegemaakt...ik hoor het graag en het liefste natuurlijk een oplossing!! O-)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA + klein titelfixje

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Probeer eens zonder NAV/NSW, die staat hier namelijk nogal berucht om. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Billie op 02-03-2004 18:25 ]