Signatures zijn voor boomers.
Het gaat er dus om dat nieuwe topics pas 's nachts bij de incremental herindexering in de search opduiken
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 10:31
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Misschien wat voor ACM om in zijn omega faq te zetten idd
ik heb een "De search is voor het laatste geupdate op: $datum" toegevoegd aan de voorpagina van de search, zou duidelijk genoeg moeten zijn toch? 
Komt overigens pas met react 1.9.2 online, dus daar hoef je nu nog niet naar te zoeken
Komt overigens pas met react 1.9.2 online, dus daar hoef je nu nog niet naar te zoeken
ACM schreef op 02 maart 2004 @ 18:53:
ik heb een "De search is voor het laatste geupdate op: $datum" toegevoegd aan de voorpagina van de search, zou duidelijk genoeg moeten zijn toch?
Signatures zijn voor boomers.
Ik mag hopen dat het '$datum om $tijd' wordt gezien het feit dat ie iedere dag wordt geupdate en dus alleen de laatste paar uur mistACM schreef op 02 maart 2004 @ 18:53:
Pagina: 1