Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

mijn project :)

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ok dit word mijn mini-ITX PC waarschijnlijk

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/krijbo/p90.gif

wat vinden jullie ervan? kheb het een beetje n00b getekent zo :) maar zo moet het ong komen ik ga een Mini-ITX 1 Ghz bord gebruiken
een "slot" ( :D ) CD-rom drive

Moederbord en CD rom drive zal wel lukken maar of de Harddisk lukt , dattis de vraag

ik heb toegang tot een werk plaats waarik kan fresen , buigen , lassen (mig-mag , autogeen , elektroden) en voorderest het normale wat op een werkplaats kan
ik wou de achterkant (dus waar mobo en CD rom drive komt etc) van dun hout maken en de opstukken waar de lets komen en de handvaten van staal maken , voor de handvaten buig ik wel een buis en doe er rubber omheen

nou ja nog tips? en denken jullie dat het zal lukken? :o

• TimBosua
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-05-2023
Anders maak je d'r even iets anders van dan een BMP!

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
Heb je al gekeken naar de maten van dit alles?, want dit wordt behoorlijk groot, en waar je het memmory kan plaatsen etc?
Dit lijkt mij meer een 3d programma te zijn ontworpen voor de vorm inplaats van eerst gemeten te hebben. Want zo'n harddisk is b.v. helemaal niet zo rechthoekig.
En wat voor type cdrom / harddisk etc ga je plaatsen ?

[ Voor 8% gewijzigd door djexplo op 02-03-2004 14:24 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

ik wens je iig een hele hoop suc6.
et idee is iig echt erg goed.
maybe dat je als harddisk een 2.5" laptop harddisk kan gebruiken, die zijn kleiner en platter, en kan je (met een klein convertertje) aansluiten op een gewone IDE aansluiting.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Als het lukt: fantastisch
Maar ik geef je niet veel kans

-edit-
Ook al nagedacht over hoe je hem overeind gaat houden trouwens? :)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 14:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
@ tim
Wat als jij dat ff normaal vraagt!
ik heb het al veranderd :X

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 14:24 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:04

André

Analytics dude

Ik zou het toch even beter uittekenen en wat meer maten opzoeken, dan weet je zeker dat alles past.

Verwijderd

Topicstarter
wapen is van CS :)
die hebbik dus niet zelf gemaakt

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Ik wens je veel succes, maar met een aankondiging en een plaatje van 1 (!) MB kunnen we verder niet zo veel.
Je kan beter een topic openen als het klaar is of als je met een concrete vraag zit waar je antwoord op nodig hebt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.