Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
zijn al vaker geruchten/ verhalen de ronde gegaan over mensen die bellen en met software je SIMkaart over kunnen nemen oid doordat jij als gebelde een paar toets-instructies voor ze doet
ff Google'n kom je vast wel wat meer tegen
okay... heb ook ff snel zitten Google'n
maar echt snel iets vinden erover lukt niet
mede doordat trefwoorden in deze kwestie ook veel andere hits opleveren
t'is toch echt al langer bekend
misschien iemand anders die er meer over kan vertellen...
[ Voor 34% gewijzigd door Chillz op 02-03-2004 14:12 ]
Leeg - Sinds 20180907
Dit is niet de hoax over het overnemen van iemands telefoon.Chillz schreef op 02 maart 2004 @ 14:06:
dit verhaal is al een tijdje oud
zijn al vaker geruchten/ verhalen de ronde gegaan over mensen die bellen en met software je SIMkaart over kunnen nemen oid doordat jij als gebelde een paar toets-instructies voor ze doet
ff Google'n kom je vast wel wat meer tegen
edit:
okay... heb ook ff snel zitten Google'n
maar echt snel iets vinden erover lukt niet
mede doordat trefwoorden in deze kwestie ook veel andere hits opleveren
t'is toch echt al langer bekend
misschien iemand anders die er meer over kan vertellen...
Dit gaat over een collect call met een vaag bericht, jij wordt dan doorverbonden met een duur nummer waarvan "zij" een gedeelte van de opbrengst zouden krijgen.
Bovendien dit is niet een vaag bericht via via, ik heb zelf de voicemail gehoord.
[ Voor 4% gewijzigd door MeNTaL_TO op 02-03-2004 14:19 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
(uit mijn hoofd is de acht om terug te bellen)
Pure afzetterij dus ja.
Verwijderd
Zal het haar gelijk vragen, raar dat ze dat dan niet zeggen aan de foon.Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 15:27:
Het kan ook zijn dat ze een kleine betalingsachterstand heeft, dan krijg je ook een telefoontje waarbij je op een willekeurige toest moet drukken om hem aan te nemen; dan krijg je alleen te horen van dat je telefoon over x dagen wordt afgesloten als je dan nog niet hebt betaald...
Het is de abbo van haar broer, ze mag de belminuten opmaken omdat hij nog een andere abbo genomen heeft voor een nieuwe telefoon en 300 gratis minuten per maand zou ik ook niet laten lopen.
Ze kunnen dit soort zaken wel degelijk blokkeren maar doen dan niet omdat zij ook dik aan dit soort zaken verdienen.
Senile! Senile Oekaki
Welke telecom provider stopt dit dan wel (volgens mij geen, want ze verdienen er allemaal aan)_bas_ schreef op 02 maart 2004 @ 16:30:
T-Mobile is een bagger telecom bedrijf.
Ze kunnen dit soort zaken wel degelijk blokkeren maar doen dan niet omdat zij ook dik aan dit soort zaken verdienen.
Een fake collect call kan je wel verbieden lijkt me.Symsonic schreef op 02 maart 2004 @ 22:00:
Maar hoe wou je dat dan blokkeren?? alle 0900 nr's blokkere zal toch niet op goeie reacties levere...maar dan nog ze verdiene er wel dik op dus
Ik hou het verlopig op dat het een betalingsachterstand was, rekening is wel betaald, maar net iets te laat.
Verwijderd
Heb ik ook wel een keer gehad, zo'n telefoontje;Spivvi schreef op 03 maart 2004 @ 10:25:
Als het een betalingsachterstand is dan vink het wel erg vaag dat ze dat niet ff melden en dat ze als je ze belt ook van nix weten.
vragen ze om op een willekeurige knop te drukken, ik druk dus op de algemene knop in het midden (van een 3310) weg verbinding, is dat dus de enige knop die je niet moet hebben...
3 dagen later telefoon afgesloten omdat ik op vakantie was en niet binnen x dagen had betaald... En ik had er van te voren van T-Mobile een telefoontje over gehad. (zeiden ze later)...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 12:42 ]