Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Verwijderd
Heb je wel de juiste parameters mee gegeven bij zowel de client als de mutlicast server?
Dit soort parameters:
-clone,mode=dump,src=1,dst=@mc<sessienaam>
Dit soort parameters:
-clone,mode=dump,src=1,dst=@mc<sessienaam>
Dat stel ik allemaal in bij de Multicast Server (niet DOS-versie dus), dacht ik zo, ofnie? De client zou dan gewoon moeten vragen naar Server en Sessie, geloof ik.
Ik vind het gewoon raar dat i/h hoofdmenu van de cliënt Multicast grijs is. Waar slaat dat op?
Ik vind het gewoon raar dat i/h hoofdmenu van de cliënt Multicast grijs is. Waar slaat dat op?
[ Voor 17% gewijzigd door armageddon_2k1 op 02-03-2004 13:52 ]
Verwijderd
Volgens mij is het zo dat wanneer je geen parameters mee geeft op je bootdisk dat dan ghost die opstart vanaf de bootdisk niet weet waarnaar toe hij moet connecten. En dus grijs blijft!
Ik zou proberen om een nieuwe bootdisk te maken met netwerk ondersteuning en wanneer je beland bent in het scherm waar je moet kiezen tussen
1. Symantec Ghost of
2. Symantec Ghost Multicast server for DOS
Geef je dan dezelfde parameters door als die in je multicast server schermpje staan.
Hoop dat dit helpt!
Ik zou proberen om een nieuwe bootdisk te maken met netwerk ondersteuning en wanneer je beland bent in het scherm waar je moet kiezen tussen
1. Symantec Ghost of
2. Symantec Ghost Multicast server for DOS
Geef je dan dezelfde parameters door als die in je multicast server schermpje staan.
Hoop dat dit helpt!
lamaar...probleem al gevonden.
Driver was corrupt, hij laadde wel, maar verder kon ie niks, waardoor Ghost het opvatte alsof er geen netwerkkaart was -> geen multicast.
Driver was corrupt, hij laadde wel, maar verder kon ie niks, waardoor Ghost het opvatte alsof er geen netwerkkaart was -> geen multicast.