Toon posts:

shop factory v5.8

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Iemand hier die dit programma heeft gekocht of op "andere wijze" heeft weten te bemachtigen? ik heb de demo gedownload en ik ben er wel over te spreken... alleen 1 minpunt is dat ik niet in de praktijk kan zien hoe alles in elkaar steekt... ik kan hem niet publishen omdat het een demo is. Werkt hij met een php data base? ASP? iemand die dit weet of iemand die mij verder kan helpen?

Ik wil dit graag weten omdat ik niet zeker weet of mijn hosting provider alle database bewerkingen ondersteunt...

Verwijderd

Topicstarter
even een aanvulling op het bericht hierboven... ik heb gezocht naar een "kraak" maar de file is bij elke download corrupt... dus ik kan hm helaas niet unlocken om het in levende lijfe uit te zoeken. :(

Verwijderd

Dit is geen warez forum. Zoek het maar zelf uit. Dit topic word snel gesloten.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 13:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 13:23:
Dit is geen warez forum. Zoek het maar zelf uit. Dit topic word snel gesloten.
ik vraag niet om een crack... dan heb je mijn bericht hierboven duidelijk niet goed door gelezen... ik vraag of er mensen zijn die ervaring met dit programma hebben. Zo ja dan zou het fijn zijn als ze die ervaringen met mij delen... ik wil eerst weten hoe dat programma in elkaar steekt voordat ik er 178 euro ofzo aan uit geef.

Verwijderd

Ik heb het zeker wel goed gelezen. Ik had al een bericht getikt maar toen zag ik dat je een crack had gezocht enzo. Je kunt zelf ook wel de moeite nemen om op de website te kijken of een mailtje te sturen naar de maker. Er zal vast op de site wel staan wat de eisen zijn om dit op te zetten. Beetje inzet kan wel. Dit is verder geen probleem

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:40
Dit heeft niets met P&W te maken, en op GoT doen we ook niet aan warez en cracks.

https://fgheysels.github.io/

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:40
Ok, je vraagt misschien niet om warez of een crack, maar toch hoort dit topic niet in P&W thuis.
P&W is geen forum dat bedoelt is om ervaringen over programma's uit te wisselen. Misschien kan je eens contact opnemen met de makers van die applicatie, en aan hen jouw vragen stellen. Je zult van hen wel de juiste informatie verkrijgen.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.