Toon posts:

mobo kiezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik wilde graag wat hulp in me keuze voor een mobo voor een thunderbird 1000mhz
ik ga er vooral veel mee gamen en wat is nou een stabiel mobo'tje waarmee ik hem ook eventueel makkelijk (softwarematig) zou kunne overclocken?? Ik ga er een msi gf2mx in doen. Ik wil GEEN raid want dat boeit me niet echt en bespaar me ook ajb de voodelen van RAID:) . die asus schijnt soms met sommige configuraties klote werken dus ik zat zelf te denken aan de abit kt7 of die nieuwe van MSI. welke zouden jullie doen??
p.s ik wil eerllijk gegezed geen gekloot met drivers voor de mobo...dus dat ie gelijk werkt.............
bijvoorbaat dank

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 14:30

^^0nMe

Got Babana's?

Gewoon MSI K7T Pro2(a), zeer stabiel ding, multiplier in te stellen in bios, FSB ook in te stellen onder windows met fuzzielogic. En genoeg ruimte om een aardige HSF erop te doen. En nog eens goedkoper dan een Abit/Asus >:)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Eerste keus: Asus A7V
Tweede keusL Abit K7T
Derde keus: MSI K7T Pro

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
nog een paar reacties graaag

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-08 16:52

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Heb zelf een KT7-Raid, maar check deze link ff: http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=14862 . Schijnt ook niet slecht te zijn

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..