Toon posts:

welke hardeschijf

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik ben van plan om een nieuwe harde schijf te gaan halen van 160 gb. maar welk merk kan ik het beste nemen maxtor western digital of seagate ik wil wel graag een stille hebben. heb nu een 40gb western digital er in maar die maakt aardig wat lawaai.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 12:54 ]

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-05 02:08

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Liquid beared schijnen stiller te zijn...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Die oude WDs zijn idd na verloop van tijd niet superstil.
Zelf heb ik 2x 120GB seagate en die zijn superstil (net als alle seagates uit de barracuda serie overigens).
Van maxtor zou ik helemaal afblijven als je stilte belangrijk vind...
Het beste kun je gewoon eens wat reviews lezen en kijken welke schijf het beste bij je past.

Verwijderd

Topicstarter
ik was ook eigenlijk niet echt vanplan om een maxtor te kopen had ik hiervoor ook en die had het begeven in 1,5 jaar.

Verwijderd

Seagate is goed als je stille hdd's wil! :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

Samsung 160 GB SP1604N (2 MB schijf) = 104 eur, stil en snel :)

Betere prestaties: Samsung 160 GB SP1614N (8 MB schijf) = 112 eur, stil, nog sneller :P

Ik heb beide schijven, en ze zijn echt perfect, nog stiller dan Seagate Barracuda V's _o_

Als je echt dikke prestaties wil, kan je voor een Hitachi Deskstar gaan of voor een WD-2500 oid, maar die maken een stuk meer herrie naar verhouding. Zie ook www.storagereview.com voor onafhankelijke reviews van allerhande schijven :)

LinkedIn
Instagram

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

1) harddisks horen thuis in het subforum Opslagmedia & I/O Controllers (OM)
2) een beetje tweaker bekijkt reviews en wat er in andere topics gezegd wordt en kiest dan zelf wat het beste past bij zijn behoeften. Zet die eerst eens op een rij en ga zoeken, het antwoord valt er vanzelf uit :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.