Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Verwijderd
Wat voor modem heb je en welke provider ?
Zonder deze gegevens wordt het een beetje moelijk....
Zonder deze gegevens wordt het een beetje moelijk....
Verwijderd
Kun je wat meer gegevens geven. Welke instellingen je hebt gemaakt, misschien dat ik iets in je instellingen zie wat je over het hoofd hebt gezien.
het ligt niet aan mijn modem tis echt mijn router ik heb trouwens Chello en een Com21 modem
ik heb een paar NAT instellingen gedaan voor eMule zodak een High ID kreeg
voor de rest allemaal standaart instellingen
ik heb een paar NAT instellingen gedaan voor eMule zodak een High ID kreeg
voor de rest allemaal standaart instellingen
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
GoT Huisregels
1) we hebben een mooi subforumpje 'Network Troubleshooting'- deze vraag hoort daar thuis...
2) als je niet meer zegt over instellingen als 'staat wel goed kwa instellingen' kunnen wij natuurlijk geen donder zeggen. Daarom gaat deze dicht ipv een move.
GoT is geen helpdesk, als je verwacht dat wij tweakers de moeite doen jou te helpen, dan moet je ook echt zelf de moeite doen om de vraag fatsoenlijk te stellen, in het juiste subforum, met info waar we wat mee kunnen
1) we hebben een mooi subforumpje 'Network Troubleshooting'- deze vraag hoort daar thuis...
2) als je niet meer zegt over instellingen als 'staat wel goed kwa instellingen' kunnen wij natuurlijk geen donder zeggen. Daarom gaat deze dicht ipv een move.
GoT is geen helpdesk, als je verwacht dat wij tweakers de moeite doen jou te helpen, dan moet je ook echt zelf de moeite doen om de vraag fatsoenlijk te stellen, in het juiste subforum, met info waar we wat mee kunnen
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()