ik heb een 1,4 ghz AMD thunderbird laten doorbranden door teweinig/teveel coolpasta in combinatie met een klein foutje bij het bevestigen van mn nieuwe coolblok
. hier kan ik mee leven (heb inmiddels al nieuw besteld).
uit deze comp heb ik het geheugen en HDD tegelijk in een andere pc overgezet(jha ik weet, was dom van mij om het tegelijk te doen
) maar hierdoor heb ik dus ook het mobo van die andere pc verkloot. heb alles geprobeerd wat in die faq staat. ook mn gehele mobo leeg gehaald in de hoop dat het gaat piepen. dit doet het niet maar mn fannetjes draaien wel
.
nu was mijn vraag of ik het geheugen uit die 2e pc nu gewoon in mn nieuwe mobo te zetten. ben bang dat die ook gelijk weer doorbrand. en ook of mn videokaart( een G4 ti4200) er ook in kan dumpen zonder dat mn mobo doorbrand en mn nieuwe mobo terug moet sturen naar de leverancier.
Wat ik in mn 1e pc heb zitten:
MSI K7T trubo
1,4 ghz AMD athlon tunderbird
G4 ti4200
120gig seagate HDD
256 mn SDRAM
netwerk kaart
een isdn kaart
cd-rom speler
cd-rom brander
floppy drive
in die 2e pc zit:
Asus kt7-raid
700 mhz geen flauw idee of het AMD of intel is. deze pc is van mn broer
asus V3800 nogwat 16MB videokaart
cd-rom speler
netwerk kaart
floppy drive
mn nieuwe mobo word een: K7S8X 3.0
mn nieuwe cpu word een: AMD atlon XP 1800+
dus samengevat, wat kan ik uit die 1e en 2e pc op mn nieuwe mobo stoppen zonder dat mn nieuwe mobo dood gaat.
MvG
Vizzerix
uit deze comp heb ik het geheugen en HDD tegelijk in een andere pc overgezet(jha ik weet, was dom van mij om het tegelijk te doen
nu was mijn vraag of ik het geheugen uit die 2e pc nu gewoon in mn nieuwe mobo te zetten. ben bang dat die ook gelijk weer doorbrand. en ook of mn videokaart( een G4 ti4200) er ook in kan dumpen zonder dat mn mobo doorbrand en mn nieuwe mobo terug moet sturen naar de leverancier.
Wat ik in mn 1e pc heb zitten:
MSI K7T trubo
1,4 ghz AMD athlon tunderbird
G4 ti4200
120gig seagate HDD
256 mn SDRAM
netwerk kaart
een isdn kaart
cd-rom speler
cd-rom brander
floppy drive
in die 2e pc zit:
Asus kt7-raid
700 mhz geen flauw idee of het AMD of intel is. deze pc is van mn broer
asus V3800 nogwat 16MB videokaart
cd-rom speler
netwerk kaart
floppy drive
mn nieuwe mobo word een: K7S8X 3.0
mn nieuwe cpu word een: AMD atlon XP 1800+
dus samengevat, wat kan ik uit die 1e en 2e pc op mn nieuwe mobo stoppen zonder dat mn nieuwe mobo dood gaat.
MvG
Vizzerix