Microsoft Outlook onder XP Prof werk ineens niet meer bij mij. Wees niet bang, ik ben niet een huismoeder die zegt dat internet stuk is!
De POP3 en SMTP instellingen zijn correct en toch vraagt hij erom (pop-upje met de mogelijkheid deze in te voeren, terwijl de juiste er al staat). Soms komt ie er wel doorheen dan krijg ik bij het versturen van een mailje een RE: van de Systeembeheerder
met de mededeling: "Er is geen transportserviceprogramma beschikbaar voor bezorging bij deze geadresseerde"
Naar wie ik hem ook stuur ook naar mezelf. Van deze melding heb ik nog nooit gehoord, vandaar dat ik het hier probeer.
Misschien is het handig te weten dat ik, jawel, bij Planet zit en draai onder XP Prof.
Mocht er informatie missen hoor ik het graag.
De POP3 en SMTP instellingen zijn correct en toch vraagt hij erom (pop-upje met de mogelijkheid deze in te voeren, terwijl de juiste er al staat). Soms komt ie er wel doorheen dan krijg ik bij het versturen van een mailje een RE: van de Systeembeheerder
Misschien is het handig te weten dat ik, jawel, bij Planet zit en draai onder XP Prof.
Mocht er informatie missen hoor ik het graag.