Beste mede tweakers,
Ik als (uit de hand gelopen huis tuin en keuken) computeraar heb even een noob vraag op het gebied van pro networking.
als ik hier op het verkeerde adres ben hoor ik dat ook graag.
Ik ben werkzaam bij een facilitaire dienst. Nu zitten wij met een probleem van onmeetbare leegstand van het gebouw door ongeautoriseerde verhuizingen.
Gezien de netwerk jongens hier nog al stug zijn is mijn vraag aan jullie, is het mogelijk om te zien welke werknemer waar inlogt in een netwerk van plus minus 1000 man?
Zeg maar een soort van mutatie lijst over de afgelopen 2 weken?
Op basis hiervan zou ik de leegstand van ruimtes kunnen inventariseren.
De pc's zijn al gekoppeld aan barcodes en plekken en aan een bepaalde outlet.
Er wordt gewerkt met win2k client systemen en een win2k server systeem (oude nt servers zijn kortgeleden vervangen door 2k)
Ik hoop zo voldoende uitleg te hebben gegeven
Ik als (uit de hand gelopen huis tuin en keuken) computeraar heb even een noob vraag op het gebied van pro networking.
als ik hier op het verkeerde adres ben hoor ik dat ook graag.
Ik ben werkzaam bij een facilitaire dienst. Nu zitten wij met een probleem van onmeetbare leegstand van het gebouw door ongeautoriseerde verhuizingen.
Gezien de netwerk jongens hier nog al stug zijn is mijn vraag aan jullie, is het mogelijk om te zien welke werknemer waar inlogt in een netwerk van plus minus 1000 man?
Zeg maar een soort van mutatie lijst over de afgelopen 2 weken?
Op basis hiervan zou ik de leegstand van ruimtes kunnen inventariseren.
De pc's zijn al gekoppeld aan barcodes en plekken en aan een bepaalde outlet.
Er wordt gewerkt met win2k client systemen en een win2k server systeem (oude nt servers zijn kortgeleden vervangen door 2k)
Ik hoop zo voldoende uitleg te hebben gegeven