Toon posts:

Sof2mp loopt vast na enige tijd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hej
Elke keer als ik soldier of fortune 2 online speel, loopt hij na enige tijd vast. Het geluid en het beeld lopen vast en na enige tijd komt er zo'n fijn windows scherpje sof2mp heeft een fout veroorzaakt en moet worden afgesloten. Nou kom ik overal tegen dat dit aan de nvidia drivers ligt. Ik heb verschillende drivers geprobeerd, maar hiermee is het probleem niet verholpen. 8)7 |:(
Mijn versie van sof2 is 1.03 gold. De osp versie waaronder ik speel zijn 0.3p en 0.3k (omdat niet elke server dezelfde osp versie draait)
Heeft iemand hetzelfde probleem en/of weet iemand hoe dit op te lossen is, ik word er gek van!
:X

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59
welke foutmelding krijg je precies :?
en wat zijn je system specs?
welke drivers gebruik je?
meer info plz :)

Verwijderd

Topicstarter
Foutmelding:
De standaard foutmelding van XP, je weet wel. Hij knalt terug naar windows en vraagt of je de informatie naar microsoft wil verzenden.

Drivers:
de 53.03, maar met de 45.23 en de 30.82 deed hij het nog niet, die heb ik allemaal geprobeerd

Mijn system:
amd 1700+
Gforce 2 mx 64mb van soltek
512 ddr ram
Mobo soltek 75frn
dvdspeler
cdrw
tvkaart avertv go

• Crash
bij die foutmelding geeft hij als het goed is ook aan in welk bestand de fout veroorzaakt is, en dat is wel handig om te weten :)

[edit]
zie dat je een geforce2 hebt
probeer de 23.11 detonators eens

[ Voor 23% gewijzigd door Crash op 02-03-2004 12:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
De foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/bollec/fotos.htm
(ik hoop dat de afbeelding het doet)

Kun je mij een link geven van die driver, op de site van nvidia staat hij niet meer volgens mij, te oud.

• Crash
voor die driver, check www.guru3d.com

voor je probleem, lees dit eens door.
hier ligt het aan een slechte osp file

heb je al eens een volledige reinstall van het spel en extra's geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik heb het spel en alle updates al 3 keer opnieuw geprobeert te installeren. Wel steeds met dezelfde updates en osp files...
Probleem werd er niet mee verholpen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al mijn osp files vervangen die ik had. Allemaal opnieuw gedownload. Nu is het probleem nog niet over. Zou het kunnen liggen aan de gold update? Lijkt me sterk, want eerst deed sof2 het wel gewoon, met dezelfde gold update. :?
Ik snap het niet meer. Heeft iemand nog een ideetje? of word dit probleem voor mij weer de zoveelste Format c ! |:( |:( |:( |:( |:(

Verwijderd

Topicstarter
format c verhielp het probleem

Bedankt voor de vele hulp.......

• Crash
toch nasty dat daar een format voor nodig was :(
naja, je kunt weer vooruit ookal heeft het wat tijd gekost :)
Pagina: 1