Toon posts:

Flash player met 2.5"Hard disk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zit met een probleem en het gaat over het volgende:

Ik heb hier dus een compact flashplayer Afbeeldingslocatie: http://www.omnivision.nl/cmdata/prdf_99.jpg

met een 20 GB harde schijf ingebouwd!
nu heb ik alles vrolijk getest op een laptop gister, de player aangesloten met USB kabeltje en de laptop zag het volgende:

- verwisselbare harde schijf (dit is het gedeelte waar je kaartje kan insteken)
- lokale harde schijf dit is dus de 20 gig die in de player zit

maar nu sloot ik em op een normale pc aan precies het zelfde en ziet hij die lokale harde schijf niet meer.

weet jij het?

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:54

E-Vix

Nu met sneeuw!

Driver probleem misschien?
Hebben de twee systemen het zelfde besturingssysteem?
USB 1.1 / 2.0 incompatibiliteitrprobleem?
Wat heb je zelf al geprobeerd om hem aan de praat te krijgen?

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
op die laptop zei die:

Snel Usb apparaat verbonden met langzaam USB apparaat! iets in die richting (sorry laptop is op het moment weg)

maar dan concludeer ik dus uit dat die laptop USB 1.1 heeft....
want bij mn gewone pc geeft hij dat niet aan

en wat ik geprobeerd heb... jah ik weet niet wat ik kan proberen, daarom zit ik hier ;)

hij moet gewoon die harde schijf zien lijkt mij!
allebei hebben ze XP pro als besturingsysteem

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:54

E-Vix

Nu met sneeuw!

Inderdaad... Als hij geeft van "Snel USB apparaat verbonden met langzame USB poort" of iets in die geest, dan geeft hij aan dat je een USB 2.0 apparaat op een USB 1.1 poort aan hebt gesloten.
Heeft je computer soms wel USB 2.0 poorten? en zo ja, heb je Service Pack 1 geinstalleerd? Die heb je namelijknodig voor volledigge USB 2.0 ondersteuning.

Kijk ook eens bij je device manager of er toevallig niet een apparaat staat met een geel uitroepteken (apparaat niet goed geinstalleerd) of een rood kruisje (apparaat uitgeschakeld).

Wat eventueel ook nog te proberen is... Soms hebben PC's zowel USB 2.0 als USB 1.1 poorten, en soms kan je in het BIOS wisselen tussen USB 2.0 en 1.1. Wat gebeurd er als je hem op een 1.1 poort hangt, of als je je poorten op 1.1 laat draaien? Hiermee kun je nagaan of het idd een USB 2.0 probleem is, of dat het een ander probleem is.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
Ohja stom ik ga nu gelijk even service pack 1 installeren!

als dit niet lukt probeer ik alle USB poorten wel even!

in device manager staat dat hij gewoon goed is geinstalleerd!

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:28

Lief Adje

Love is in the air

Waar trekt die hdd z'n stroom vandaan? toch niet over de USB he? dan wil je nog wel eens problemen krijgen....

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Verwijderd

Topicstarter
nee die player heeft gewoon zijn eigen voeding... maar ik probeer even die service pack 1

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu Service Pack 1 A geinstalleerd!
er zijn 3 paar USB poorten

en bij elk paar heb ik 1 van de 2 poorten geprobeerd!
in de bios kan ik niets vinden over USB

Het is een DELL kast, kan dit wat uitmaken?

Het lukt nog steeds niet ?

Verwijderd

Topicstarter
schop :Z
Pagina: 1