Gebrande CD niet uitleesbaar op andere PC

Pagina: 1
Acties:

• dimane
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-12-2025
ik heb een klein probleempje

ik brand een cd bij mij thuis en nou wil ik die ergens anders lezen en nou doet hij et wel maar in de map van de disc staan gewoon geen foto's ofzo.
de bestanden zijn niet verborgen ik snap er nix van.
cd is goed afgesloten enzo.
en het zijn gewoon 2 exact dezelfde dell computers :S
wie kan mij helpen?

[ Voor 10% gewijzigd door dimane op 02-03-2004 10:06 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

nou doet hij et wel maar in de map van de disc staan gewoon geen foto's ofzo
:? Hier spreek je jezelf tegen. Wat doet het dan wel? Verder is jouw topicstart erg karig. Om welke CD-brander/lezer gaat het? Met welk programma had je het gebrand? Op welke snelheid had je gebrand? Kun je de CD wel uitlezen op je eigen PC? Om welke schijfjes gaat het? Wat had je allemaal geprobeerd om het probleem te verhelpen? Andere CD's? Op lagere snelheid branden? Zie ook de FAQ van dit subforum onder "Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed" B)

Verder heb ik de titel uitgebreid, "branden" zegt werkelijk niks over het probleem dat je hebt namelijk.

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
mischien is de lens van de cdrom speler van de andere computer wel een beetje vies

oftopic: zo beter :?

[ Voor 86% gewijzigd door ascona op 02-03-2004 11:45 ]

• dimane
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-12-2025
BalusC schreef op 02 maart 2004 @ 10:09:
[...]
:? Hier spreek je jezelf tegen. Wat doet het dan wel? Verder is jouw topicstart erg karig. Om welke CD-brander/lezer gaat het? Met welk programma had je het gebrand? Op welke snelheid had je gebrand? Kun je de CD wel uitlezen op je eigen PC? Om welke schijfjes gaat het? Wat had je allemaal geprobeerd om het probleem te verhelpen? Andere CD's? Op lagere snelheid branden? Zie ook de FAQ van dit subforum onder "Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed" B)

Verder heb ik de titel uitgebreid, "branden" zegt werkelijk niks over het probleem dat je hebt namelijk.
bij dell staat er nooit merk bij ofzo en het brandprogramma zou niet uit moeten maken.
en snelheid is niet van toepassing als de 2 pc's exact etzelfde zijn ;)
want een brander leest zijn eige cd tog hopelijk wel ;)
de cd's kan ik uitlezen op mijn eigen PC alleen niet op de exact dezelfde PC van mijn vader.
hij leest de CD wel maar je ziet geen bestanden en ze zijn niet verborgen

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03 20:36
brandprogramma kan wel degelijk uitmaken, en intern zal vast wel een merkje te vinden zijn op die brander denk ik.
snelheid is ook van belang en de soort media ook.

het boeit verder niks dat de PC's identiek zijn, wat dat wil nog niet zeggen dat ze beiden naar behoren functioneren.
dus als je geholpen wilt worden zou het fijn zijn als je iets meer specs, drivers, software etc. vermeld en de zaak wat duidelijker uitlegt ;)