wanadoo-progje maakt elke keer account in OE

Pagina: 1
Acties:

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik weet niet precies of ik dit probleem in SA of WOS moet plaatsen maar omdat het probleem wordt veroorzaakt door een stand-alone programmaatje van Wanadoo zelf, plaats ik het in dit forum.

wij hebben nu Wanadoo ADSL en daar zit dan zo'n CD bij waarmee je heel het internet zo kan installeren. Normaal zou ik zoiets nooit gebruiken maar ik heb met mijn stomme kop toch die CD geïnstalleerd omdat inet het in eerste instantie niet deed. Nu doet internet het wel en heb ik het programmaatje via Windows Uninstall verwijderd (configscherm -> software deïnstalleren, winxp home)

Ik heb nu het volgende probleem. Wij hebben 2 e-maildomeinen, voor het gemak noem ik ze userx@wanadoo.nl en usery@wanadoo.nl. usery is mijn domein en userx is die van mijn ouders. Elke keer als ik nu Outlook Express start, maakt hij automatisch een emailaccount aan voor userx. Als ik m verwijder en vervolgens OE opnieuw start, maakt ie m opnieuw aan (met password en al). Hoe krijg ik dit probleem verholpen want ik word er tureluurs van... Ik moet er nog even bij vermelden dat we dus verschillende gebruikersaccounts hebben (uiteraard). Bij het e-mailaccount van mijn vader staat userx@wanadoo.nl dus goed geïnstalleerd en daar geeft ie ook geen problemen met het automatisch bijmaken van het e-mailaccount (omdat ie er al staat ws.)

btw ik vond iets verdachts in mijn registry...
plaatje van registry

wie o wie kan mij helpen?

[ Voor 3% gewijzigd door SURFivor op 02-03-2004 09:37 . Reden: even tag veranderd van img in url ]

• SURFivor
  • Niet online
niemand?

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:09

pistole

Frutter

niet kicken binnen 24h please.

Heb je al contact opgenomen met de wanadoo helldesk?
En check even of je niet ergens een automagisch startend programma hebt...

Ik frut, dus ik epibreer

• SURFivor
  • Niet online
er draaide wel een progje automatic maar die is verwijderd en het probleem komt toch weer terug. er zal vast wel een instelling in mijn registry staan die eruit moet maar ik weet niet direct welke...

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Heb je in het register al op 'userx' gezocht?

hmmz

• SURFivor
  • Niet online
verdacht1

verdacht2

Zou ik deze eventueel moeten verwijderen? Ziet er verdacht uit...

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 11:53
Dit probleem heb ik nu ook bij een vriend van mij geconstateerd. Alle processen die onnodig zijn gekild, maar evengoed verschijnt het account binnen enkele seconden alweer in OE. Hoef er niet eens voor af te sluiten. Het wisselen van een tabblad is al voldoende om 'm alweer in het scherm te krijgen.

Verwijderd

Al iemand die iets meer weet heb ook hetzelfde rare probleem die account is niet weg te krijgen.

Verwijderd

niemand :? :'(

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-08 15:45

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

pistole schreef op 02 maart 2004 @ 17:38:
niet kicken binnen 24h please.

Heb je al contact opgenomen met de wanadoo helpdesk?
En check even of je niet ergens een automagisch startend programma hebt...
Pagina: 1