Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Bizar...
hmmm [rml][ BOFH?]post weg > user search defect[/rml]
Ah, oké Rataplan, dat maakt het gelijk duidelijk hoe het in elkaar steekt. Het is dus een bug die alleen optreed als de laatste post getrasht is (ondanks dat je meerdere andere postings in dat topic hebt). Thanks voor de heads-up
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 09:55 ]
Ik wed dat Atlas dan nog even een extra posting moet doen, dan staat 'ie er gewoon weer tussen. Heb hier ook wel eens last van gehad.Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 09:44:
de enige posting waarvan ik weet dat die getrasht is [door mij] in dat topic is op jouw eigen verzoek [message 20138905 wegens quote/edit])
Zie hier en hier. En nee, chem, ik bedoelde de kick in het andere topic
Ik vermoed dat er een referentie uit een kruistabel wordt gesloopt, waarmee het niet noodzakelijkerwijs de laatste post is - any deleted post will do. Maar dat is dus een vermoedenVerwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 09:44:
Het is dus een bug die alleen optreed als de laatste post getrasht is (ondanks dat je meerdere andere postings in dat topic hebt).
[ Voor 29% gewijzigd door Rataplan op 02-03-2004 10:05 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ik zie ook dat de counter verder goed werkt (ff gecheckt)
Hoeveel posts had je in dat topic?
[ Voor 36% gewijzigd door chem op 02-03-2004 10:25 ]
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ik had er 5chem schreef op 02 maart 2004 @ 10:23:
Er wordt alleen een referentie verwijderd indien je echt 0 posts in dat topic hebt... bizar
Ik zie ook dat de counter verder goed werkt (ff gecheckt)
Hoeveel posts had je in dat topic?
Maar door een foutje van mij (een quote ipv een edit) zijn het er dus nu 4
Ik hoop dat dit je helpt.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
chem schreef op 02 maart 2004 @ 10:26:
hmz misschien heb ik het gevonden
Hmmz... 2 posts in 3 minuten en dan niks zeggen he...
edit, anyone? nofi
Zo scherp als een voetbal!
fixed in 1.9.2
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()