JVC KD-LH7R Autoradio

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-08 14:54
Hallo ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen dus heb het maar hier gedaan???

Ik heb deze autoradio (JVC KD-LH7R) in mn auto en heb een CD wisselaar kunnen bemachtigen :) Nou is mijn vraag: Achter op mn radio zit een ronde aansluiting..
Hoe heet deze aansluiting?
Op de cd wisselaar zit een vierkante, rechthoekige aansluiting. (hoe heet deze aansluiting?)
en dan de grote vraag: Is er een koppel stukje te kopen zodat ik mn cd wisselaar op mn radio kan aansluiten?? dus van vierkant female naar rond male?
Mijn dank is groot :)

Verwijderd

Een wisselaar sluit je gewoon aan via de RCA kabels (blauwe tulp kabels) meen ik.

• Sonic
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 09:07:
Een wisselaar sluit je gewoon aan via de RCA kabels (blauwe tulp kabels) meen ik.
euhh ik heb een ronde aansluiting op mn radio zitten en in de handleiding staat dat daar de cd wisselaar op aangesloten moet worden...
Alleen die cd wisselaar die ik heb heeft een vierkante stekker.

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

heb je iig een verloopje nodig, áls het al kan... maar ik zou gwn even naar je car-hifi boer gaan ;)

¯\_(ツ)_/¯

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-03 13:06

Rum

Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 09:07:
Kun je ook nog aangeven waarop je deze opmerking baseert? Mijn wisselaar sluit ik ook niet aan via RCA-kabels en bij de TS gaat het ook duidelijk niet over RCA-kabels.

@TS: misschien heb je hier wat aan: installation manual KD-LH7R. Op pagina 3 van deze manual staat dat je bij de KD-MK-serie een optioneel kabeltje nodig hebt. Heb jij toevallig een KD-MK wisselaar?

• Sonic
ik heb zelf een cd wisselaar van Punkster of iets dergelijks die had iemand over :)

[ Voor 94% gewijzigd door Sonic op 02-03-2004 09:30 ]

• Rum

Rum

Sonic- schreef op 02 maart 2004 @ 09:28:
Ik hebzelf de 28FQ70 van Sony..
Moet eerlijk zeggen dat dit een goede TV is!! echt niks mis mee!
Deze TV heeft namelijk een Comb Filter en Digital Scan en natuurlijk 100Hz.

Comb Filter:
Filtert kleur- en contrastsignalen los van elkaar. Zorgt voor een meer gedetailleerd, kleurecht beeld. Voorkomt hinderlijke kleurschifting bij de weergave van ondermeer kleding met blok- of streeppatronen.

Digital Scan
Techniek die de zogenaamde 'lijnflikker' tegen gaat. Samen met een 100Hz-techniek zorgt deze techniek voor een beeld dat rustig is voor de ogen.

Van de kleuren van Sony heb ik echt TOTAAL geen last.. Een kennis van mij is FEL tegen sony vanwege de kleuren (teveel rood) en zelf zit hij er nou aan te denken om deze TV te kopen.. Omdat er echt geen kleuren problemen zijn.

Naast gewoon TV kijken, kijk ik zelf met wat vrienden 4 keer in de week een DVD films dus ik maak er echt veel gebruik van!!!! echt een goede TV hoor
Per ongeluk in het verkeerde topic gepost??? Ik snap niet wat een TV met een autoradio met wisselaar te maken heeft :P

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-07 07:48

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

lamaaaar

[ Voor 93% gewijzigd door Dukey op 02-03-2004 09:30 ]

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• Sonic
hehe oops ging niet helemaal goed neej :)
maar weet niemand dat hier toevallig vast wel toch??
:)

• Rum

Rum

Zou je ook aan kunnen geven welke wisselaar het exact is, dan kunnen we kijken of er wat aan te doen is... Zo is het natuurlijk ook zoeken naar een speld in een hooiberg. Ik geloof trouwens dat het niet per definitie zo is dat verschillende merken uitwisselbaar zijn. Of heeft die wisselaar op die radio gewerkt?

• Sonic
Rum schreef op 02 maart 2004 @ 10:25:
Zou je ook aan kunnen geven welke wisselaar het exact is, dan kunnen we kijken of er wat aan te doen is... Zo is het natuurlijk ook zoeken naar een speld in een hooiberg. Ik geloof trouwens dat het niet per definitie zo is dat verschillende merken uitwisselbaar zijn. Of heeft die wisselaar op die radio gewerkt?
hmm ik zit nu op mn werk, zal ff proberen naar huis te bellen zo :)
De speler heeft niet op de radio gewerkt, de speler komt uit een andere auto een opel omega (<- die hebben radio's standaard ingebouwt)..
Maar ik heb wel een aansluiting op mn radio voor cd wisselaar alleen is dat dus een andere stekker, daarom dacht ik misschien is er een verloopstekkertje.. maar ik ga ff kijken naar het model nummer

• Rum

Rum

maar de vraag is natuurlijk of de communicatie tussen die dingen gestandaardiseert is. Ik denk eigenlijk dat dat niet zo is. Maar, mocht er een verloopje zijn... dan zal t wel werken!

• Sonic
Rum schreef op 02 maart 2004 @ 11:40:
maar de vraag is natuurlijk of de communicatie tussen die dingen gestandaardiseert is. Ik denk eigenlijk dat dat niet zo is. Maar, mocht er een verloopje zijn... dan zal t wel werken!
ik heb de audio boer gebeld. Maar op JVC's autoradio's kunnen alleen JVC cd wisselaars aangesloten worden. Hetzelfde geld voor sony, panasonic etc etc..

Ik had dus een Blaupunkt cd wisselaar en een JVC speler volgens die meneer is dat dus niet mogelijk.

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-07 16:08
Sonic- schreef op 02 maart 2004 @ 09:28:
ik heb zelf een cd wisselaar van Punkster of iets dergelijks die had iemand over :)
cd wisselaar van Punkster???
nog nooit van gehoord

maar goed, die wil je op een JVC autoradio aansluiten...

weinig kans denk ik dat het vanzelf gaat werken,
maar als je een beetje leuk kan modden kan je er misschien nog iets mee doen

de meeste autoradio <-> wisselaar combinaties zijn toch echt wel merk- (en soms nog type-) gebonden

edit:
net te laat... :)
je zegt het zelf al

maar wat ik zeg: Als je een beetje thuis bent in schema's, modden en solderen...
misschien dat je er dan nog wat leuks mee kan doen :P
anders zou ik als ik jou was 1 vd 2 op Marktplaats zetten en een bijbehorend merk ervoor terugkopen... de easy-way

[ Voor 24% gewijzigd door Chillz op 02-03-2004 11:56 ]

Leeg - Sinds 20180907

• Rum

Rum

Chillz schreef op 02 maart 2004 @ 11:54:
[...]

cd wisselaar van Punkster???
nog nooit van gehoord

maar goed, die wil je op een JVC autoradio aansluiten...

weinig kans denk ik dat het vanzelf gaat werken,
maar als je een beetje leuk kan modden kan je er misschien nog iets mee doen
beetje modden? zoals ik al aangaf moet er denk ik ook wat aan de communcatie gedaan worden.. dus zul je de software in de wisselaar aan moeten passen... lijkt me niet simpel...
Pagina: 1