OP een pentium 3 stond als Operating System Windows XP Professional Home. Op deze machine moest echter Windows 98 komen. Dus: naar c: en harde schijf geformatteerd. Vervolgens is er een D- partitie aangemaakt en een C: partitie.
Op de d-partitie staan wat dos-bestanden zoals fdisk, append en format.
Op c: staat helemaal niets.
Vervolgens machine opgestart met windows 98 opstartdiskette. Ik zie nu wel c: en d:, maar ik kan mijn cd-writer niet benaderen. Als ik dus probeer via cd-rom de windows-prgrammatuur erop te zetten, dan kom ik daar dus niet, zelfs niet als ik zeg dat ik wil opstarten met cd-rom ondersteuning. Heeft iemand een idee wat de oorzaak is en hoe ik de machine en de cd-rom drive weer werkend krijg?
Bedankt alvast,
Op de d-partitie staan wat dos-bestanden zoals fdisk, append en format.
Op c: staat helemaal niets.
Vervolgens machine opgestart met windows 98 opstartdiskette. Ik zie nu wel c: en d:, maar ik kan mijn cd-writer niet benaderen. Als ik dus probeer via cd-rom de windows-prgrammatuur erop te zetten, dan kom ik daar dus niet, zelfs niet als ik zeg dat ik wil opstarten met cd-rom ondersteuning. Heeft iemand een idee wat de oorzaak is en hoe ik de machine en de cd-rom drive weer werkend krijg?
Bedankt alvast,