Toon posts:

Sonic DX vraagt om cd??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar dagen geleden Origineel in de winkel Sonic DX Director's Cut gekocht. DirectX 9.0 en Mediaplayer 9.0 geinstalleerd, toen de game zelf, Nu wil ik hem spelen en dan zegtie dat ik de goed cd er in moet stoppen. Ik heb gesearcht en gegoogeld, maar kan nergens vinden hoe ik het met verhelpen, wel zag ik dat het probleem vaker voor komt.
Wie helpt mij?

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
terugbrengen naar winkel,
als dat niet meer kan is er altijd nog *knip* ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 09:21 ]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Verwijderd

Topicstarter
D4V3 schreef op 02 maart 2004 @ 01:57:
terugbrengen naar winkel,
als dat niet meer kan is er altijd nog *knip* ;)
Lijkt me sterk dat dat niet meer kan, maar de game is van me zus, en die is zwaar adventure verslaafd. Dat probleem komt vaker voor, dan zou er toch een oplossing voor met zijn?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 09:21 ]

Verwijderd

Het is denk ik het beste om even op het support forum van de publiher te kijken of ze even een mailtje te sturen. zeker als het vaker voor komt en je op internet geen oplossing weet te vinden.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat probleem had ik ook met Need for Speed Porsche Unleashed. Dus dan moet je een crackje downloaden. :)

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Heb je toevallig een Virtuele-CD-rom programma geinstalleerd (alcohol/demontools)? Dat kan in sommige gevallen problemen veroorzaken.

Verwijderd

-> SPV

Misschien is een crack gebruiken de enige oplossing, maar wees niet zo tactisch om hier een URL te vragen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er nu dus een crackje overheen gegooid, waarna, ja, hoe kan het ook anders? het spel opstart, nouja, t voorfilmpje, ik krijg de leters sega, dan gaat hij naar t volgende scherm, daar staat sonic, dan wil ie weer naar t volgende scherm en dan knaptie eruit naar windows, dus ik denk dat de cd ernstig bout is, moet maar eens trug naar de winkel
Pagina: 1