Ik ben bezig (Te proberen) een php en .cgi script samen te laten werken, dit zijn 2 afzonderlijke scripts die in 2 aparte directory's op de server staan.. maar die ik dus via een (al geschreven en werkende) admin menu wil samenvoegen.
edit_categorie.pm
Nu wil ik dus bestaande .php scripts gaan koppelen hieraan.. ik wil die bestaande .php files aanroepen en netjes weergeven vanuit de .pm module
De php files zijn zoals:
add_category.php
view_category.php
Deze geven dus standaard bij aanroep een brok html met formulier erin en een submit knop.
Mijn vraag is ook, hoe ga ik die .pm zo programmeren dat alles goed gaat, waar moet de code komen. Er is vast wel een ervaren perl, cgi programmeur die me op weg wil helpen. mijn dank is groot!
edit_categorie.pm
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| use strict; =item desc Categorie beheer functionaliteit =cut sub ui_CatsEditor { my $err = ''; Err: { local $_; }; }; 1; |
Nu wil ik dus bestaande .php scripts gaan koppelen hieraan.. ik wil die bestaande .php files aanroepen en netjes weergeven vanuit de .pm module
De php files zijn zoals:
add_category.php
view_category.php
Deze geven dus standaard bij aanroep een brok html met formulier erin en een submit knop.
Mijn vraag is ook, hoe ga ik die .pm zo programmeren dat alles goed gaat, waar moet de code komen. Er is vast wel een ervaren perl, cgi programmeur die me op weg wil helpen. mijn dank is groot!
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 01:21 ]