Tweakotine: Waarop gebaseerd?

Pagina: 1
Acties:

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-03 08:19

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Topicstarter
Tweakotine geeft jouw mate van 'verslaafdheid' aan Tweakers.net weer. De tweakotine waarde is gebaseerd op het aantal pageviews dat je in de afgelopen week op Tweakers.net (excl. forum) genereert. Het is noodzakelijk om ingelogd te zijn, anders herkennen we je username niet. De tweakotine waarde van jezelf en die van andere kun je terugvinden in de profiles.
In m'n profiel staat
Tweakotine: 567 (#42)

Waarop is dat gebaseerd? Heb ik 567 keer Tweakers.net bezocht laatste week ofzo?
En is 567 veel? :?

Gromba.nl

Verwijderd

staat in de frontpage faq ;)

niet helemaal correct, je krijgt je antwoord zelfs als je erop klikt:
reviews: Tweakers.net moderatie FAQ
Tweakotine

Tweakotine geeft jouw mate van 'verslaafdheid' aan Tweakers.net weer. De tweakotine waarde is gebaseerd op het aantal pageviews dat je in de afgelopen week op Tweakers.net (excl. forum) genereert. Het is noodzakelijk om ingelogd te zijn, anders herkennen we je username niet. De tweakotine waarde van jezelf en die van andere kun je terugvinden in de profiles.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 01:36 ]

• Gromba

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Topicstarter
Ja, dat had ik gequote :)

Gromba.nl

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je bent nummer #42 dus hopelijk kan je dan wel concluderen of het veel of weinig is. B)

Ik heb zelf ooit gekeken of het pageviews was, maar het leek niet te kloppen...

[ Voor 33% gewijzigd door Voutloos op 02-03-2004 01:42 ]

{signature}

• Gromba

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Topicstarter
Kan ook niet, het is gedaald :?

562 (#36)

Gromba.nl

Verwijderd

pageviews is het aantal pagina's wat je hebt bekeken.. vrij duidelijk toch? over het gemiddelde van 7 dagen waarschijnlijk, dus als je de laatste uren minder hebt gekeken dan in die uren 7 dagen geleden, dan daalt het ja..

edit: vraagje aan de frontpage devvers btw houden jullie echt elke pageview van elke user in de afgelopen week bij? loopt dat niet in de miljoenen records?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 02:17 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 01:48:
edit: vraagje aan de frontpage devvers btw houden jullie echt elke pageview van elke user in de afgelopen week bij? loopt dat niet in de miljoenen records?
Waarom? Er komt gewoon een getalletje bij. Er verandert 1 bit bij een user... Denk ik

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-03 21:25
ik zal wel heel erg scheel zijn, maar ik kan het nergens vinden :?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Volgens mij weten ze in Frontpage Algemeen daar vast meer over te vertellen ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tweakotine is gebaseerd op het aantal pageviews op Tweakers.net per week (afgaande van het feit dat je per week een x-aantal modpunten krijgt uit de tweakotine) op een bepaald tijdstip. De frontpage wordt niet meegenomen in de verslaafdheid en het ligt er ook nog eens aan op welk tijdstip je Tweakers.net bezoekt. Hoe dit exact in elkaar zit kan ik je niet vertellen. Er is voor de bezoekers geen pagina beschikbaar met wie de meeste tweakotine heeft, die is er alleen voor de crew. Dit voorkomt onnodig gerace en het is bovendien mogelijk om in je profiel te kijken op welke plek je staat.

Op de statistiekenpagina kan je zien hoeveel pageviews Tweakers.net de afgelopen 24 uur heeft gehad. Via de grafiekgenerator kan je het aantal pageviews opvragen van bepaalde dagen.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 01:48:edit: vraagje aan de frontpage devvers btw houden jullie echt elke pageview van elke user in de afgelopen week bij? loopt dat niet in de miljoenen records?
Iedere view wordt geregistreerd ja, maar of dat "rauwe" log een week bewaard blijft... ik denk het niet. Volgens mij wordt er iedere nacht een samenvatting van gemaakt.

Professioneel Hyves-weigeraar

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-03 18:32
Ben ik op zich ook wel benieuwd naar. Als "Feut" en nu als "Trainee" kom ik nog wel eens in de top 100 :)
Nog leuker om te zien dat er niemand is die het kan vertellen :)

En dan vraag ik meteen maar hoe het zit met die modpunten. Ik heb er weleens bijna 400 in mn broekzak gehad, maar wat moet ik ermee? :+

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als je 400 modpunten hebt wil dat zeggen dat je nog 400 reakties op nieuws van de frontpage mag modereren.
Pagina: 1