Toon posts:

Een stekker voor een Laser laptop voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een probleempje, en ik hoop dat iemand me kan helpen! Ik ben dringend op zoek naar een stekkertje voor op een voeding voor een laser laptop! het gaat om het stekkertje dat de laptop "in" gaat. M'n Acer laptop heeft ook zo'n zelfde stekker!

Het gaat om een stekkertje met 4 pinnetjes en een ronde omhulsel. De pinnetjes staan niet precies in een vierkant, maar 2 staan iets verder uit elkaar dan de andere 2

Jeroen

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 00:31:
Hoi,

Ik heb een probleempje, en ik hoop dat iemand me kan helpen! Ik ben dringend op zoek naar een stekkertje voor op een voeding voor een laser laptop! het gaat om het stekkertje dat de laptop "in" gaat. M'n Acer laptop heeft ook zo'n zelfde stekker!

Het gaat om een stekkertje met 4 pinnetjes en een ronde omhulsel. De pinnetjes staan niet precies in een vierkant, maar 2 staan iets verder uit elkaar dan de andere 2

Jeroen
zit ook aan S-Video kabels en aan de stroomstekker van een Intel NetportExpress printserver....
gewoon langs je elektronicadealer gaan en een nieuw stekkertje kopen? zal maar een paar euro kosten...

Iemand een Tina2 in de aanbieding?